Merko Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Error Game disconnected: your connection to the server timed out. woho Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Så, hva er deres stats? http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Ronde92/stats/352385868/pc/ Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Ronde92/stats/352385868/pc/ Veldig gode stats. Samtidig at ikke alle er like gode som deg å kjøre helikopter. Er det noe eg virkelig hater og får meg til å hate BF er gode piloter. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Endelig har det blitt fix på køen! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Noen som forstår den store forskjellen mellom heavy barell and muzzle brakes? Hvilke er best for presisjon under auto? Står vell forklart i bf4, men vet ikke helt om jeg forstår den store forskjellen! Endret 2. november 2013 av dan83 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Veldig gode stats. Samtidig at ikke alle er like gode som deg å kjøre helikopter. Er det noe eg virkelig hater og får meg til å hate BF er gode piloter. Har brukt mesteparten av tiden min i helikopter siden Vietnam. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Kan noen forklare meg hvordan jeg kan lvle opp raskere? Føler at alle lvler raskere enn meg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Bruke XP boost? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Dette spillet er så elendig. DICE har et ubrukelig stort gjennomtrekk av programmerere og spillet er uspillbart. Flere ganger har jeg mistet progress (XP, unlocks etc), men denne gangen mistet jeg 3 levels verdt av progress, flere våpen og masse våpen customization unlocks. Jeg spilte intenst hardt i 3 timer med 100% og 50% xp boosts for å klatre litt. Plutselig mot slutten av siste runde ser jeg at ikke en eneste av rundene i hele dag har blitt lagret hverken i skyen eller lokalt. Jeg har sendt mail til DICE nå og krevd fullstendig refusjon av beløpet (599,-) og fått dette innvilget. Men jeg har bedt dem om å gjøre et siste krampetrekk for å gi meg tilbake min progress eller hvertfall noen battlepacks som kompensasjon før vi gjennomfører refusjonen da jeg er mer opptatt av at spillet skal virke enn lusne 599,- tilbake og ikke ha noe spill i det hele tatt. Men hvis dette ikke blir fikset snart vil jeg ha pengene tilbake for da kommer jeg ikke til å gidde å spille. Passe kjipt å unlocke de samme våpnene om og om igjen... Vet ikke hvor mange her inne som har opplevd disse problemene men ser at jeg er langt ifra alene på nettet. Massevis av folk som mister XP hele tiden, spesielt om serverne krasjer. Noen her som har en løsning for dette? Alle drivere er oppdatert, nyformatert maskin, siste punkbuster, reparert installasjon på origin. AMD FX-8350, 7970GE, 16GB RAM, Samsung 840 PRO 256GB SSD, Windows 7 64 bit med alle win updates. Endret 3. november 2013 av IceBlitz Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Dette spillet er så elendig. DICE har et ubrukelig stort gjennomtrekk av programmerere og spillet er uspillbart. Flere ganger har jeg mistet progress (XP, unlocks etc), men denne gangen mistet jeg 3 levels verdt av progress, flere våpen og masse våpen customization unlocks. Jeg spilte intenst hardt i 3 timer med 100% og 50% xp boosts for å klatre litt. Plutselig mot slutten av siste runde ser jeg at ikke en eneste av rundene i hele dag har blitt lagret hverken i skyen eller lokalt. Jeg har sendt mail til DICE nå og krevd fullstendig refusjon av beløpet (599,-) og fått dette innvilget. Men jeg har bedt dem om å gjøre et siste krampetrekk for å gi meg tilbake min progress eller hvertfall noen battlepacks som kompensasjon. Vet ikke hvor mange her inne som har opplevd disse problemene men ser at jeg er langt ifra alene på nettet. Massevis av folk som mister XP hele tiden, spesielt om serverne krasjer. Noen her som har en løsning for dette? Tviler på at du får pengene tilbake, jeg mener at man må være forberedt på dårlige servere og bugs i begynnelsen av et toppspill. Er bare å vente til alt blir fikset, køsystemet har blitt fikset. Men er enig med deg, er veldig irriterende å ha gode stats og miste alt. Endret 3. november 2013 av winmedi Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Om dette skjer på alle servere, så er det nok nettet ditt. Ikke hørt om noen andre som sliter med det. Det gikk fint på BF3... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Såee.. Grafikken er fin på singleplayer iallefall. Og ikke så alvorlig tungkjørt (ultra, på i5 4670k og 7970, dog med overclock på begge)Spillet kræsjet etter 5 minutter da, å derfor er jeg her, Men det ser fortsatt rimelig bra ut. Endret 3. november 2013 av Complexity Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Noen som vet hvorfor spiller kræsjer hos meg? Alt fra 3-5 minuttt spilling kræsjer spillet hos meg, både singelplay og multiplayer.Får opp en windows melding at spillet har kræsjet og jeg dett ut av spillet. Er det SW eller HW relatert? Har ikke hatt det problemet med BF3. Har 660 GTX TI skjermkort og intel i7 920 CPU. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Har nå problemer med at spillet krasjer, noen andre som har lignende problemer? @IceBlitz: Synes i grunnen en skal kunne forvente mye av spillet nå som det er ute, og ikke bare i BETA, men jeg mener en skal også kunne forvente at spillet ikke er helt ferdigstilt med tanke på at dette er et massivt spill. En må kunne forvente at det vil ta litt tid før det er helt ferdigstilt. Endret 3. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 husker jeg skrev noe bak her , (host host) Overasket at folk plages, spillet er jo rushet til de grader... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. november 2013 Forfatter Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Dette spillet er så elendig. DICE har et ubrukelig stort gjennomtrekk av programmerere og spillet er uspillbart. Flere ganger har jeg mistet progress (XP, unlocks etc), men denne gangen mistet jeg 3 levels verdt av progress, flere våpen og masse våpen customization unlocks. Jeg har sendt mail til DICE nå og krevd fullstendig refusjon av beløpet (599,-) og fått dette innvilget. Nå spiller jeg ikke for XP eller stats, men skjønner at det kan være utrolig irriterende. Jeg har spart mine høye XP boosts til ting er litt mer stabilt. Ville synes det var synd å bruke 100 % eller 50% også kræsjer serveren og alt mistes. Når det selges til fullpris -600 kroner - så synes jeg du kan kreve hva du vil nesten, og refusjon. Du kjøper jo en tjeneste/opplevelse, nesten som en ferie. Det blir som å kjøpe en ferie Tailand uten at aircondition funker, at det er lekk på badet, at dassen er konstant tett og det lukter dritt i hele hotell rommet. Ferien er ikke fullstendig spolert, du kan fortsatt oppleve tailand, men man ville jo kviet set litt for å sove om natten og dessuten bo i noe dritt....som også lukter dritt. Endret 3. november 2013 av Green_Monster 1 Lenke til kommentar
andresb Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 BF4 emblem som avatar Idag har spillet vært utrolig ustabilt! Merker også at flere servere jeg har spillt på slutter å virke, kjipt når du har fått endel poeng Lenke til kommentar
jihn Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Opplever så vanvittig mange crashes, sitter på 2500k, 680 gtx, 8gb ram, ssd. Ville ikke tro det har så veldig mye å si med hardware der, det burde vel være bra nok? Jeg har satt mesteparten på medium også for å se om det hjelper noe.... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Såvidt jeg ser er det to forskjellige typer crashes, servercrash og client crash. Ved førstnevnte ser man det ved at spillet fryser først, og så crasher, den siste er bare instant CTD, eller svart skjerm. Kræsjer serveren mister man progress, kræsjer du får du progressen når runden er ferdig, dersom ikke serveren også kræsjer iløpet av runden du var i... Det rare er at noen servere så kræsjer det for meg hver ENESTE runde, mens andre servere kan jeg dra 6-7-8 runder på rappen før det kræsjer. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 ok, takk for det FEH. Jeg får vanligvis at spillet fryser først, men fortsatt så forsvinner statsen. Så det betyr vel som du sier at også servern kræsjer etterpå, noe som ikke er noe bra Noen som har noen abefalinger i forhold til grafikk hos meg, lignende setups som det kjører fint på? Har ikke installert denne nvidia saken som gir anbefalinger :o Er den pålitelig og verdt å bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå