Veritas_ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Folk vender seg til alt. Husker alt hylet som var når steam kom. Følte det skulle bli våpnet opprør når en leste på div forum. Men nå? Laaaangt mellom de som whiner. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jesus, unlocked medbag 5 ganger, serverne trynte 5-10min etter unlock hver gang. Så nå er det tid for pause. Patchen ifra i går hjalp ikke mye akkurat. Utrolig dårlig av EA, skulle tro de lærte av disse problemene i bf3. Mistenkte at dette var noe av grunnen til at så få fikk hoste servere, at de ville begrense pågangen osv, men det hjelper dem lite. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jesus, unlocked medbag 5 ganger, serverne trynte 5-10min etter unlock hver gang. Så nå er det tid for pause. Patchen ifra i går hjalp ikke mye akkurat. Utrolig dårlig av EA, skulle tro de lærte av disse problemene i bf3. Mistenkte at dette var noe av grunnen til at så få fikk hoste servere, at de ville begrense pågangen osv, men det hjelper dem lite. Kom en R4 patch idag også. er noen servere som har den, jeg har iallefall ikke crashet på den enda (64p server). http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/116d7a05-5712-4d87-b3b6-0a55f4ec0edf/1-TiG-Gaming-com-Rush-Maps-Admins-Wanted/ Queue fungerer også på den Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nettbasert battlelog hadde sikkert vært greit det, om det hadde fungert... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som vet hva høyeste rank er? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nettbasert battlelog hadde sikkert vært greit det, om det hadde fungert... Fungerer fint her Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som vet hva høyeste rank er? 100. Hvis du mener hvem som er høyest akkurat nå så er det vel han her: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/RyanB011/stats/249218450/pc/ Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 100. Hvis du mener hvem som er høyest akkurat nå så er det vel han her: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/RyanB011/stats/249218450/pc/ 2871 SPM... Jepp.. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen andre som sliter med sinsyk ping. Spillet er uspillbart for min del... Hakker helt vanvittig.. Noen tips? specs er i siganturen, tviler sterkt på at det er der problemet ligger Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Sliter ikke med ping. Men sliter med av serverne plutselig går ned, eller at alle detter ut. Sinnsykt irriterende, da man ikke får noe for den runden man da har spilt. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Joda,. men jeg klarer virkelig ikke å spille engang.. Jeg løper 100 meter, så er jeg tilbake der jeg begynte. Dette skjer konstant.. Frem og tilbake.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Fungerer fint her Fungerer kjempe bra, og det har det forsåvidt alltid gjort også. For min egen del ihvertfall. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Joda,. men jeg klarer virkelig ikke å spille engang.. Jeg løper 100 meter, så er jeg tilbake der jeg begynte. Dette skjer konstant.. Frem og tilbake.... Om dette skjer på alle servere, så er det nok nettet ditt. Ikke hørt om noen andre som sliter med det. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 2871 SPM... Jepp.. Er jo helt utrolig at ikke Dice synes det er merkelig med flere tusen i score per minutt? Eg blir usikker om spilleren har over 1000. Avhengig hvordan man spiller naturligvis. Men nesten 3000 i score per minutt ser eg som helt umulig. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 100. Ok, så de har fjernet systemet fra BF3 hvor man ble Colonel 0 til 100? Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Da var ny pc bestillt , kjørte bf4 med alt på low nå med 20 fps så det var ikke veldig gøy. 2 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Positivt overrasket over BF4. Synes ting kjører mye bedre enn i betaen. Glad jeg klarer high på 1600p sånn noenlunde greit BF4 på 30" er sweet. Mye kjekke maps. Savner kartene fra BF2/BC2, noe med måten de var utformet på som gjorde det hele mere minneverdig Dragon Valley 64 players. Ja takk! Endret 2. november 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Midtveis i en superrunde, har 17-0 og klarer å dominere kampen med en LAV fra starten av, mens jeg holder på å dekke de andre opp til siste bombespottet så fryser selvfølgelig spillet. Sykt irriterende! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Sliter ikke med ping. Men sliter med av serverne plutselig går ned, eller at alle detter ut. Sinnsykt irriterende, da man ikke får noe for den runden man da har spilt. Sinnsykt irriterende indeed. Hadde en rimelig grei runde akkurat med attackbåten. Unlocket alt på båten, og hadde rimelig fine stats. Serveren kræsjet, og jeg mistet både unlocks og kills. Fine greier! 1 Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Så, hva er deres stats? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå