Raul07 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Forresten, tror folk har glemt hvordan man revive på dette spillet. Ammo er som det alltid pleier. Man må skyte en lagkamerat ti ganger før han skjønner at han må hive ut ammo. Men spilt 17 runder, kan telle på to hender hvor mange ganger eg har blitt revivet. Eg pleier som regel å neste ofre livet mitt for å revive folk. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ganske så åpenbart en cheater. Han har jo over 50% accuracy med de fleste våpen. Eg reportet profilen. De burde iallefall sjekke litt. Bryr meg ikke så veldig men cheatere er noe dritt. Har en kamerat som elsker å hacke/cheate i alle spill han spiller. Alltid like moro å spille med han Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Eg reportet profilen. De burde iallefall sjekke litt. Bryr meg ikke så veldig men cheatere er noe dritt. Har en kamerat som elsker å hacke/cheate i alle spill han spiller. Alltid like moro å spille med han Cheatere og hackere burde blitt bannet. Synes det er direkte latterlig at de kun får sine stats resatt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Er er egentlig forskjellen på domination og conquest? Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 domination er 3 flagg, mye mindre bane. ellers er det likt, egentlig. Mye mer action i domination pga. kart størrelse. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 HVORDAN KLARER DERE Å SPILLE? Jeg får igjen feilmeldinger. Nå var det: Disconnected from EA Online. Det er enten det eller: Something went wrong. Hvilke servere spiller dere på? Dette gikk smertefritt på Betaen. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Prøvd å reparer spillet i origin? Log ut og inn. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nå begynner jeg å bli passe lei av at serverne krasjer når jeg har en god runde, og jeg ikke får noe poeng. Sykt irriterende. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hadde overrasket meg mest om spillet faktisk funket som det skulle ved launch. Bare å vente på at dem fixer spillet (Y) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Savner kartene fra BF2/BC2, noe med måten de var utformet på som gjorde det hele mere minneverdig Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Wow. Her har jeg endelig skaffet meg BF4 og rundet campaign. Spiller et par runder BF4 multiplayer og.. Og så går internett ned! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Savner kartene fra BF2/BC2, noe med måten de var utformet på som gjorde det hele mere minneverdig Enig! ett par av Rush kartene i BC2 er mine favoritt maps gjennom alle tider. Skal igang med BF4 nå og håper i det lengste på noen like minneverdige maps Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Prøvd å reparer spillet i origin? Log ut og inn. Ja. Jeg måtte gå inn i msconfig, skru av det som starter automatisk ved oppstart av maskinen med mere. Men nå er jeg inne. Nå hakker det en del, plutselig 700 i ping... Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg fatter ikke at folk aksepterer alt dritten fra EA, tenkte at jeg skulle gi origins en sjanse siden jeg var ekstremt fristet med bf4 og jeg må si at folket der må være late som ikke gidder å sette opp en egen launcher til spillet men forventer at i tillegg til origins så må du ha en nettleser plugin for å connecte til spillservere. Legger merke til at man ikke ser pluginen i lista ei heller fikk opplysninger om hvilken informasjon plugin ønsker tilgang i (dette er i chrome). Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg fatter ikke at folk aksepterer alt dritten fra EA, tenkte at jeg skulle gi origins en sjanse siden jeg var ekstremt fristet med bf4 og jeg må si at folket der må være late som ikke gidder å sette opp en egen launcher til spillet men forventer at i tillegg til origins så må du ha en nettleser plugin for å connecte til spillservere. Legger merke til at man ikke ser pluginen i lista ei heller fikk opplysninger om hvilken informasjon plugin ønsker tilgang i (dette er i chrome). Battlelog mener du? Har vel slitt med det siden bf3 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 For guds skyld, kjøp premium, bf4 er ubrukelig uten! Forklar meg hvorfor du mener at bf4 er ubrukelig uten? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hvilke brett faller mest i smak hos dere? Jeg syntes så langt at dawnbreaker, siege of shanghai og rouge transmission er de tre beste kartene=) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Liker ikke folk battlelogen? Synes den er ganske fint satt opp faktisk. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Liker ikke folk battlelogen? Synes den er ganske fint satt opp faktisk. Liker ikke at det popper opp en nettleser hvor jeg som regel har ett titalls andre sider som auto åpnes og som trenger sitt av memory. Hele battlelog skulle holdt seg in-game 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg er selv 'for' nettbasert battlelog. Har jo grei oversikt over alt der. Husker det var en del whining om det i BF3 tider også, men folk blir fort vandt med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå