Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i H****** skjer med å laste ned fra Origin da... Har lastet ned MANGE gb nå. Først 30%, så ned til 18 og opp og ned.. Samme med mb. Først 4gb, så ti, og så ned til 3, så opp igjen... SINNSYKT irriterende. Gledet meg til å spille i kveld men dette skuffer. Går heller å legger meg og kanskje det er ferdig i morgen... DRIT!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva i H****** skjer med å laste ned fra Origin da... Har lastet ned MANGE gb nå. Først 30%, så ned til 18 og opp og ned.. Samme med mb. Først 4gb, så ti, og så ned til 3, så opp igjen... SINNSYKT irriterende. Gledet meg til å spille i kveld men dette skuffer. Går heller å legger meg og kanskje det er ferdig i morgen... DRIT!

Har aldri hørt på maken. Slike bugs er vanvittig irriterende. Har du prøvd å restarte Origin?

Tar kvelden selv og, god natt. :)

Lenke til kommentar

For de som spiller hardcore og har hørt om/spilt på Retro Gaming sine servere så har de en HC server oppe som jeg har funnet. Rush, all-maps. Spilte veldig mye på serverne deres i BF3, gode servere.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/e34e5d6b-b343-4376-b0cb-22f59b1bdf9d/RG-Rumble-in-the-Bronx-HC-64-bf-retrogaming-de/

Takk, men spiller helst på norske klanservere :) Drepe random tyskere er liksom litt dårlig stil :p

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Andre her som reagerte på hvor lite poeng man får for å gjennopplive folk? Inspirerer jo ikke akkurat til lagarbeid ...

Hold inne lenger når du skal gjennopplive noen. Fler poeng, tror også den andre spilleren får mer hp til å begynne med.

Lenke til kommentar

Battlefield 5 (2015) så blir det vel Locker, Shanghai, Rail og Zavod

Neste spill blir en reboot av serien som bare kalles Battlefied

DLCer:

Restart - maps fra BF2

Reboot - maps fra BF:BC2

Rehash - maps fra BF3

Recycle - maps fra BF4

Er du hypet enda? Ikke? Hva om nyheten i neste spill blir at du får spawnkøer, forhåndsbestiller du og kjøper Premium blir du prioritert i spawnkøen :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neste spill blir en reboot av serien som bare kalles Battlefied

DLCer:

Restart - maps fra BF2

Reboot - maps fra BF:BC2

Rehash - maps fra BF3

Recycle - maps fra BF4

Er du hypet enda? Ikke? Hva om nyheten i neste spill blir at du får spawnkøer, forhåndsbestiller du og kjøper Premium blir du prioritert i spawnkøen :w00t:

Neste spillet til DICE er Battlefront, og kommer i 2015.

Lenke til kommentar

Noen andre som har reagert på hvor mye poeng man får av å gjøre som commander og Sql sier? Det inspirerer ikke akkurat til å løpe som en hodeløs høne alene i skogen

Er det ikke det de alltid har strevet etter å oppnå? Mer lagarbeod og gærre hodeløse kyllinger. :-P

Går ut fra at mange spillere også setter ptis på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...