Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Damn.. Hvordan er det mulig?! camping Neida. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hva i H****** skjer med å laste ned fra Origin da... Har lastet ned MANGE gb nå. Først 30%, så ned til 18 og opp og ned.. Samme med mb. Først 4gb, så ti, og så ned til 3, så opp igjen... SINNSYKT irriterende. Gledet meg til å spille i kveld men dette skuffer. Går heller å legger meg og kanskje det er ferdig i morgen... DRIT! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hva i H****** skjer med å laste ned fra Origin da... Har lastet ned MANGE gb nå. Først 30%, så ned til 18 og opp og ned.. Samme med mb. Først 4gb, så ti, og så ned til 3, så opp igjen... SINNSYKT irriterende. Gledet meg til å spille i kveld men dette skuffer. Går heller å legger meg og kanskje det er ferdig i morgen... DRIT! Har aldri hørt på maken. Slike bugs er vanvittig irriterende. Har du prøvd å restarte Origin? Tar kvelden selv og, god natt. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Andre her som reagerte på hvor lite poeng man får for å gjennopplive folk? Inspirerer jo ikke akkurat til lagarbeid ... Noen andre som har reagert på hvor mye poeng man får av å gjøre som commander og Sql sier? Det inspirerer ikke akkurat til å løpe som en hodeløs høne alene i skogen Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 (endret) For de som spiller hardcore og har hørt om/spilt på Retro Gaming sine servere så har de en HC server oppe som jeg har funnet. Rush, all-maps. Spilte veldig mye på serverne deres i BF3, gode servere. http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/e34e5d6b-b343-4376-b0cb-22f59b1bdf9d/RG-Rumble-in-the-Bronx-HC-64-bf-retrogaming-de/ Takk, men spiller helst på norske klanservere Drepe random tyskere er liksom litt dårlig stil Endret 2. november 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 er køsystemet i battlelog forsvunnet? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Var bugget, så de har fjernet inntil de finner en fix. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Funker helt greit hos meg, og jeg har omtrent samme setup som deg. Dog ikke klokka så mye Bruker Chrome og en ganske rydig W7 innstall, nyeste nvidia drivere og evenbalace oppdatering. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Uuuuhm hvordan starter jeg missions med en kompis? Får lagt han til men så finner jeg ikke noe "start" knapp. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Mortar igjen eller? Second Assault: - Caspian Border - Metro - Gulf of Oman - Operation Firestorm http://www.youtube.com/watch?v=e4gLZbVu5vE Nei nei nei nei.. METRO?! ?!...som om det ikke er nok med Operation Locker..,. geezes. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Battlefield 5 (2015) så blir det vel Locker, Shanghai, Rail og Zavod Endret 2. november 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Damn.. Hvordan er det mulig?! Med deployable mortar og Rush, så er det ikke så vanskelig. Finn deg en plass der du ligger safe å fyr løs. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Damn.. Hvordan er det mulig?! http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/396319553408089280/180781101/ Ikke like imponerende som 80-6, men er fullt mulig å få slik stats. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Andre her som reagerte på hvor lite poeng man får for å gjennopplive folk? Inspirerer jo ikke akkurat til lagarbeid ... Hold inne lenger når du skal gjennopplive noen. Fler poeng, tror også den andre spilleren får mer hp til å begynne med. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Battlefield 5 (2015) så blir det vel Locker, Shanghai, Rail og Zavod Neste spill blir en reboot av serien som bare kalles Battlefied DLCer: Restart - maps fra BF2 Reboot - maps fra BF:BC2 Rehash - maps fra BF3 Recycle - maps fra BF4 Er du hypet enda? Ikke? Hva om nyheten i neste spill blir at du får spawnkøer, forhåndsbestiller du og kjøper Premium blir du prioritert i spawnkøen 1 Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Neste spill blir en reboot av serien som bare kalles Battlefied DLCer: Restart - maps fra BF2 Reboot - maps fra BF:BC2 Rehash - maps fra BF3 Recycle - maps fra BF4 Er du hypet enda? Ikke? Hva om nyheten i neste spill blir at du får spawnkøer, forhåndsbestiller du og kjøper Premium blir du prioritert i spawnkøen Neste spillet til DICE er Battlefront, og kommer i 2015. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Og det blir villt bra. Jeg har trua! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen andre som har reagert på hvor mye poeng man får av å gjøre som commander og Sql sier? Det inspirerer ikke akkurat til å løpe som en hodeløs høne alene i skogen Er det ikke det de alltid har strevet etter å oppnå? Mer lagarbeod og gærre hodeløse kyllinger. :-P Går ut fra at mange spillere også setter ptis på det. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Mortar igjen eller? Second Assault: - Caspian Border - Metro - Gulf of Oman - Operation Firestorm http://www.youtube.com/watch?v=e4gLZbVu5vE hva i svarte er vitsen med premium? første pakke er jo inkludert om man forhåndsbestiller, andre pakke er fuckings samme maps som bf3?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå