TheKims Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 np Hvordan går man opp i Squad rank egentlig? Må man gjøre "Squad ting"? Hvordan slår man av lommelykten default? irriterende når jeg spawner som et juletre på Squad Deathmatch i Hardcore.. Lommelykten aktiveres kun når du aimer. Når du springer rundt er den slått av. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Det med lommelykta er vel avhengig av hvilken lommelykt du har? Noen er konstant på, andre har en "tactical-mode". (Tror jeg. Har ikke testet dette ut selv eller noe, så ta det med en klype salt.) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Stemmer det Nerowulf. Flash light er alltid på, men kan toggles med T, tactical light er kun på når du sikter (ADS). Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Åh, Trodde taclight var det samme som flashlight. Hører mange som skryter av gunsounds i spillet. Kan ikke si at jeg akkurat er så imponert på det området. Revolver f,eks høres jo ut som en papp pistol. Hadde DICE bare lært litt fra Arma 3. Der har du skikkelig våpen lyd <3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Åh, Trodde taclight var det samme som flashlight. Hører mange som skryter av gunsounds i spillet. Kan ikke si at jeg akkurat er så imponert på det området. Revolver f,eks høres jo ut som en papp pistol. Hadde DICE bare lært litt fra Arma 3. Der har du skikkelig våpen lyd <3 Seriøst? Arma 3 sine lyder er jo ræva. Våpene i BF4 er jo ganske nært hvordan dem høres ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Folk må skjønne at et virkelig våpen ikke gir fra seg noe bass, bare en jævelig skarp og kraftig. Synes opptakene deres er gode, men synes ikke alltid skuddtakten høres helt riktig ut. For å sammenligne se de første sekundene i denne videoen: Og så litt etter 0:40 i denne: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Seriøst? Arma 3 sine lyder er jo ræva. Våpene i BF4 er jo ganske nært hvordan dem høres ut i virkeligheten. Nei de er ikke i nærheten engang Til og med BF3 sine våpenlyder er nærmere virkelighet enn BF4 sine lyder. http://youtu.be/238-BnDq3-0 Endret 1. november 2013 av 1982kims Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 BF4 beta hadde ikke wartapes... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Va er egentlig forskjellen mellom wartapes og wifi? Syns det bare ble mye bråk med wartapes. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 For meg virker det kun som at Wartapes øker lyden og legger til litt ekko. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Edit: Scratch that. Alle lyder er visst fra opptak, men jeg tror wartapes er 1:1 opptak uten forskjellige effekter, equalizer osv. Endret 1. november 2013 av Feh Lenke til kommentar
Meinang Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Skal lyden være autentisk må den nesten være slik den oppleves med hørselvern, enten klokker eller propper, ellers må man jo nesten simulere at spilleren blir halvdøv i løpet av spilletiden=P Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Det er jo ikke utenkelig at spilleren blir halvdøv etterhvert Gått opp lvl 3-4 7 ganger i dag :S Endret 1. november 2013 av jihn 1 Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hva bør jeg "network smoothing factor" til? Det viktigste for meg er best mulig "hit-detection" enn det visuelle. Spiller med en snitt på 60 fps og på servere med en ping på fra 8 til 40? Tom Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg bruker bestandig å ha smoothing factor av fordi det gir best ping. Merker ikke noe visuelle forskjeller om den er av eller på. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 noen som har merket at tyskere ofte har nazi flagg i emblem? Lenke til kommentar
laowi Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Noen favorittservere? Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Noen med GTX 770 SLI her? Hva slags framerate får du/dere? Svært lyst til å kjøpe meg et kort til...blir nudler hele neste måned, men det får man tåle Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kjøp deg heller skikkelig kjøling å overklokk CPUen din. Skal ikke være nødvendig med tri SLI for å få brukbar FPS. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Trenger tydeligvis ikke bra maskin for å kjøre spillet veldig bra. Core i5 2500k, GTX 680, 16 GB Ram kjører eg alt på High med 60 fps stabilt. Venter på en maskin som er langt bedre men spillet er veldig bra optimalisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå