Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ødeleggelsen er definitivt en stor forbedring over BF3 - vanvittig lekkert.

Virker for øvrig som det varier fra map til map (for min del) i hvor stor grad det er fremtredende bugs eller at det krasjer. Av de brettene jeg har spilt hittil er det kun Zavod 311 og Flood Zone jeg har spilt så å si knirkefritt. Golmud Railway og Lancang Dam f.eks. har jeg uten unntak alltid hatt bugs, hovedsaklig rundt lyd. Andre som opplever noe lignende?

Folk snakker om det hele tiden ja, men har det det samme gameplay som BBC 2 ?? kan man skyte granatkaster i veggen og så springe gjennom. ??

 

Og har de balansert gameplayet? er det fortsatt COD eller er det litt mer normalt bevegelse i spillet som de siste spillene. BF3 Exluded......

 

 

Husker jeg spurte en fyr hva som var så bra med BF 4, han sa jo du kan skifte masse ting på våpenet, du kan skifte farger og bla bla bla.

Ingenting om gameplay eller noe....

Er Dice fucked ? har vi endt opp i Limbo som The Sims 3 og 4 ? hvor alt ser likt ut ?

Vil ingen bry seg lenger? som gjør at de bare kan spy ut flere titler som AC 1-100 ?

 

Jeg prøver ikke høres ut som en PC elite fanboy. men visst folk liker Bf 4 så kan de spille det så mye de vil. Jeg er bare redd for at vi skal ende i en sinke med forbedringer av spill,når alle de største spillene ikke bryr seg om framtiden lenger.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Folk snakker om det hele tiden ja, men har det det samme gameplay som BBC 2 ?? kan man skyte granatkaster i veggen og så springe gjennom. ??

 

De fleste steder så er dette mulig.. Men er jo en del citymaps her i forhold til det det var i BF:BC2. en del store skyskrapere som er kunn "modeller", som man ikke kan ødlegge så veldig mye på (hovedsaklig kantene\hjørnene osv. Er noen skyskrapere som kan taes helt ned, men gjelder absolutt ikke alle..

 

På andre maps hvor man kriger som ligner på iraq\afganistan osv, så kan man ta ned hele hus, knuse vegger osv. Gjelder forøvrig andre maps også.. :)

 

 

Og har de balansert gameplayet? er det fortsatt COD eller er det litt mer normalt bevegelse i spillet som de siste spillene. BF3 Exluded......

 

Er en del CoD-tilstander, hvertfall i chatten, men om en uke eller to, så er de nok lei, så da blir vi kvitt dem også. Er vel en ny release på CoD om ikke mange dagene, så da forsvinner dem fortere en lynet :)

Lenke til kommentar

De fleste steder så er dette mulig.. Men er jo en del citymaps her i forhold til det det var i BF:BC2. en del store skyskrapere som er kunn "modeller", som man ikke kan ødlegge så veldig mye på (hovedsaklig kantene\hjørnene osv. Er noen skyskrapere som kan taes helt ned, men gjelder absolutt ikke alle..

 

På andre maps hvor man kriger som ligner på iraq\afganistan osv, så kan man ta ned hele hus, knuse vegger osv. Gjelder forøvrig andre maps også.. :)

 

 

 

Er en del CoD-tilstander, hvertfall i chatten, men om en uke eller to, så er de nok lei, så da blir vi kvitt dem også. Er vel en ny release på CoD om ikke mange dagene, så da forsvinner dem fortere en lynet :)

I am sold...

 

Høres kjempe bra ut. laster ned spillet nå.

Lenke til kommentar

np :)

 

 

Hvordan går man opp i Squad rank egentlig? Må man gjøre "Squad ting"? :p

 

Hvordan slår man av lommelykten default? irriterende når jeg spawner som et juletre på Squad Deathmatch i Hardcore.. :p

 

Svar på hvordan du slår av lommelykta:

 

Tror bare dette er mulig ved å bytte ut til noe som ikke lyser opp, har og måttet bytte ut både lommelykt og rød prikk tilbehøret pga dette.... :hm:

 

For å gå opp i squad lvl så er det bare å merke andre fiender sånn de andre medlemmene i squad`en din kan se dem og skyte dem, evt viss de spawner der du er så får du og squad poeng...

 

Tror att viss du gir liv, ammo, support og reprasjoner til dine squad medlemmer så kan dette og gi noen squad poeng, men er ikke helt sikker på om dette hjelper eller om det bare hjelper med å levle de forskjellige klassene man spiller med... :hmm:

Lenke til kommentar

 

Svar på hvordan du slår av lommelykta:

 

Tror bare dette er mulig ved å bytte ut til noe som ikke lyser opp, har og måttet bytte ut både lommelykt og rød prikk tilbehøret pga dette.... :hm:

Hm ok.. man kan jo bruke "T" for å slå av\på lommelykta, men når man spawner så er den satt på som default.. vil at den skal slå av, så kan jeg evt skru den på.

Lommelykta fungerer veldig bra på småmaps med korridorer osv..blender ganske bra, så vil egentlig ikke fjerne den.. :p

Takker for støtten, MaseKoppen.

haha, good read.. :p

 

Synd det ble sånn for deg da...hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste steder så er dette mulig.. Men er jo en del citymaps her i forhold til det det var i BF:BC2. en del store skyskrapere som er kunn "modeller", som man ikke kan ødlegge så veldig mye på (hovedsaklig kantene\hjørnene osv. Er noen skyskrapere som kan taes helt ned, men gjelder absolutt ikke alle..

 

På andre maps hvor man kriger som ligner på iraq\afganistan osv, så kan man ta ned hele hus, knuse vegger osv. Gjelder forøvrig andre maps også.. :)

 

2nd! Liker at de har tatt med litt mer fra BC2 der man praktisk talt kunne skyte hull i nesten alt som fantes, og det ikke tok et vondt år å rasere en bygning (les: huset ved "B" på capsian border).

 

Jeg har også store problemer med lyden på Golmud Railway og et par andre maps, men spesielt førstnevnte. Litt kjipt å stå bak en mur og ikke høre tanksen som ruller rundt hjørnet. Etter jeg lastet ned nyeste nVidia driver i går fikk jeg også masse texture-glitches på samme map. Akkurat som om draw-distancen for terrain var på 50 meter. Fra heli/fly var det klin umulig å se hva som skjedde på bakken.

 

On another note, satt på War Tapes i går å fy f. for en lyd! Jeg visste de hadde re-recordet nesten alle lyder til BF4, men det var bare over all forventning.

Lenke til kommentar

Spilte en runde på Paracel Storm i går, og må si at lyden når stormen tar seg opp er temmelig herlig.

I BF3 hørte jeg lyder som jeg ikke burde ha hørt, ettersom de kom fra langt unna der jeg var. I BF4 høres alt mer riktig ut.

 

Spottingen i kombinasjon med kompasset på minimapet er også lettere å forholde seg til; "Enemy sniper east of your location".

 

Jeg har ikke spilt alle mappene, men har noen av de flystriper slik at du må faktisk ta av i fly?

Lenke til kommentar

Så irriterende med lyd som forsvinner, samt å gå opp leveler igjen og igjen pga kræsjer...

 

Har ikke akkuratt flust med tid heller da jeg sitter med tvillinger, så er litt ekstra irriterende å gjøre det samme på nytt hele veien når en har et par timer totalt hver dag der en får satt seg ned.

 

Spillt litt på HC nå, herregud så mye bedre en normal, normal har ganske enkelt alt for høy HP.

 

Fungerer forresten KØ systemet hos dere?

Endret av jihn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...