Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte ikke BF3 men BF4 ligger an til å bli noe av det beste jeg har spilt på lenge. Multiplayeren har utrolig nice kartdesign som BF3 ikke hadde. Alle kartene er unike og byr på mye spenning hele tiden. Spillbarheten er kraftig forbedret med nye kjøretøyene som balanserer mellom inf og air mer syns jeg, og våpen som man kan finne rundt omkring på kartet digger jeg også, f.eks gå inn i en bygning som sniper og finne en anti-air launcher som redder deg fra et flyangrep f.eks.

 

Fysikken og skytefølelsen er også kraftig forbedret, dette her ser og føles ut som krig. Lyddesignet i spillet her er uten tvil det beste som har blitt laget hittil i noen spill. Har ikke spilt mye av singleplayeren enda men det lille jeg har spilt der var nok til å kunne si at dette virkelig er et nestegenerasjons spill. Har ingen anelse hvordan skjermkortet mitt kan spille dette i 60+ fps. Er virkelig et vakkert spill på Ultra settings.

 

Skulle ønske BF serien gikk for mer realisme som Arma men satan kor gøy BF4 er. Et stort hopp fra BF3 mener jeg som jeg ikke kunne fordra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg likte ikke BF3 men BF4 ligger an til å bli noe av det beste jeg har spilt på lenge. Multiplayeren har utrolig nice kartdesign som BF3 ikke hadde. Alle kartene er unike og byr på mye spenning hele tiden. Spillbarheten er kraftig forbedret med nye kjøretøyene som balanserer mellom inf og air mer syns jeg, og våpen som man kan finne rundt omkring på kartet digger jeg også, f.eks gå inn i en bygning som sniper og finne en anti-air launcher som redder deg fra et flyangrep f.eks.

 

Fysikken og skytefølelsen er også kraftig forbedret, dette her ser og føles ut som krig. Lyddesignet i spillet her er uten tvil det beste som har blitt laget hittil i noen spill. Har ikke spilt mye av singleplayeren enda men det lille jeg har spilt der var nok til å kunne si at dette virkelig er et nestegenerasjons spill. Har ingen anelse hvordan skjermkortet mitt kan spille dette i 60+ fps. Er virkelig et vakkert spill på Ultra settings.

 

Skulle ønske BF serien gikk for mer realisme som Arma men satan kor gøy BF4 er. Et stort hopp fra BF3 mener jeg som jeg ikke kunne fordra.

 

 

litt uenig her, kartene er så cod inspirerte at det er til å bli "kvalm" av. Synd at dice og/eller ea har blitt for fokusert på å konkurrere med cod, en heller å gå sin egen vei å skape et semi arcade krigsspill. De var godt på vei med bf2, men deretter så har det omtrent bare vært nedturer, hvis man ser bort ifra lyd og det visuelle.

 

Når det gjelder bf4, så får man kanskje litt mer krigs "følelse", mye pgr av bedre lyd.Men dice kunne i det minste prøvd å få ting til å se litt mer realistisk ut. De kunne blant annet droppet de store "flammene" som våpene produserer når man skyter og ned tonet effekter slik at ting så litt mer realistisk ut. Virker som dice er alt for hollywood inspirert og overdramatiserer ting litt. Men er vell det som må til for å gledegjøre mengden.

 

For meg så virker det som at det var noe helt andre som sto bak skapelsen av bf2, men det er vell kanskje det samme temaet som står bak bf3 og bf4?

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Spilte bittelitt i dag, må ha funnet de to mest crap mappene for det var dritkjedelig...

Håper på litt mer action ila helgen.

Anbefaler Squad Deathmatch. Da er det flere av mappene som er veldig artige (har ikke lært meg navnene på alle enda).

Dawn-ett-eller-annet(bymap på natta) er iallefall kjedelig på de fleste gamemodusene, synes jeg. :p

Lenke til kommentar

Ødeleggelsen er definitivt en stor forbedring over BF3 - vanvittig lekkert.

Virker for øvrig som det varier fra map til map (for min del) i hvor stor grad det er fremtredende bugs eller at det krasjer. Av de brettene jeg har spilt hittil er det kun Zavod 311 og Flood Zone jeg har spilt så å si knirkefritt. Golmud Railway og Lancang Dam f.eks. har jeg uten unntak alltid hatt bugs, hovedsaklig rundt lyd. Andre som opplever noe lignende?

Lenke til kommentar

Har vel nesten ikke opplevd noen bugs faktisk

 

(Client Disconnect og Connection Timeout regnes vel ikke som en bug?:p) - Hvertfall ingen ingame bug.

 

Hatt noen crashes med nevnte errormeldinger da, men ellers ikke noe i selve spillet som jeg kommer på i farta..

 

Eller jo, var en game i går det var en kar som løp under bakken, slik at han kunne skyte alle, men ingen kunne skyte han.. :( var vel samme greie i BF3 Beta husker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...