eRextion Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Noen som har aning om når det kommer hardcore? Hvis du filtrerer servernavn etter "HC" så dukker det opp. Jeg har heller ikke kommet over noen ved å huke av hardcore-boksen. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Flere som har lest denne? http://www.corsair.com/en/blog/bf4-loves-high-speed-memory "DDR3-1600 to its XMP speed of DDR3-2400 raised the average framerate a staggering 22.7% and the minimum framerate a still impressive 9.7%" Kanskje det er på tide å investere i ny kjappere ram:) Endret 31. oktober 2013 av lando calrissian Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ganske sykt, men med tanke på at BF3 også elsket høyere minnehastigheter/CPU, og at vi allerede har bekreftet at BF4 også krever enorme mengder CPU-kraft, så burde det ikke komme som noen stor overraskelse. Dog, tar det med en liten klype salt. Da det er fra Corsair-bloggen/Corsair sitt nettverk, som jo ikke akkurat er en helt individuell tredjepart. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg bare spyr http://www.damncheaters.com/battlefield-4-hack-bf4-aimbot.html Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Planen var å stå opp tidlig i dag for å hente spillet. Den faila jeg ganske hardt på. Men nå går turen til Platekompaniet! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg bare spyr http://www.damncheaters.com/battlefield-4-hack-bf4-aimbot.html Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg bare spyr http://www.damncheaters.com/battlefield-4-hack-bf4-aimbot.html Wow, imponerende at de fikk pusha den så raskt ut da. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er egentlig ganske skuffet over Battlefield 4. Jeg oppa rett over 3'ern, og har kun spilt mange hundre timer med Battlefield 2. Har fått det inntrykket av at Battlefield 4 for det meste går ut på å springe og skyte i vildens sky. Mappene føles også mindre, slik at det blir mye close combat, mens i BF2 kunne du ligge litt utenom krigen på en ås og snipe. I BF2 var det også mye mer laghandling involvert, og kjøretøy slik som helikopter krevde mye mer erfaring enn nå. Det er alt for mye som skjer på en gang i Battlefield 4, og det hele blir egentlig litt stressende.. Alt i alt er dette sikkert en vanesak, men jeg håper at de en gang tar opp Battlefield 2 og gir den en liten oppussing. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg håper det ikke bare er meg som sliter med at spillet fryser veldig ofte? Det er ikke mange rundene jeg har fått spilt ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Jeg håper det ikke bare er meg som sliter med at spillet fryser veldig ofte? Det er ikke mange rundene jeg har fått spilt ferdig. Tviler på det. Hadde samme problemet igår. Endret 31. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Dobbel post Endret 31. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Leonarfd Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Du er ikke alene der, hver annen match blir avbrytes. Startet idag morres selv, er morsomt å starte fresh igjenn met unlocks og stats. Men dæven å det føles annerledes i skyte mekanikken som assault fra BF3. Å lang vei til å få AN-94 :S Endret 31. oktober 2013 av Leonarfd Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg håper det ikke bare er meg som sliter med at spillet fryser veldig ofte? Det er ikke mange rundene jeg har fått spilt ferdig. Du er ikke alene.. Har meldt inn saken til EA som skulle vidreføre det til developers. Kommer vel en hotfix om ikke lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kjekt å komme inn på en server og oppdage at brukeren min er nullstilt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Funnet noen servere med hardcore? Lenke til kommentar
Leonarfd Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Skriv HC og søk etter det. Funker bra Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Så Elkjøp hadde BF4 til 349,- idag (timestilbud). Må jeg si er billig.. i motsettning til Origin hvertfall Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg håper det ikke bare er meg som sliter med at spillet fryser veldig ofte? Det er ikke mange rundene jeg har fått spilt ferdig. Spilte runde MP for første gang nå og på runde 3 frøs det. Kjedelig ettersom jeg hadde 20 - 3 innen de få første minuttene ved å sitte i tanks og mose alle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Så Elkjøp hadde BF4 til 349,- idag (timestilbud). Må jeg si er billig.. i motsettning til Origin hvertfall Faen, HVORFOR så jeg ikke der først.. Jo, fordi jeg kjøpte det spontant... Helvete.. Noen som vet hvordan jeg får et stort map på min andre skjerm når jeg gamer, eller er ikke det mulig, bare på tablets? Endret 31. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå