Haip Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nå har eg spilt 2 timer i strekk uten noen problemer. Fantastisk spill Lenke til kommentar
frds Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Mye server bug nå. Mister man battlepacks om man "sparer" på dem å levler videre? Endret 31. oktober 2013 av frds Lenke til kommentar
hightow Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kan en endre camo i battlelog, eller må jeg ingame? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du kan endre camo i battelog. Både våpen, vehicle og character. Det står dog ikke oppført hva slags camo man unlocker, så man må leite selv. Jeg unlocket en camo i går og måtte se gjennom alle før jeg til slutt fant ut at det var en character camo. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Akkurat, men sliter med å finne akkurat hvor i battlelog en endrer camo på character ... Lenke til kommentar
frds Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Mye server bug nå. Mister man battlepacks om man "sparer" på dem å levler videre? Nvm, de dukket opp Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Er det noen som aner hva dette kan være?I natt spilte jeg ett par timer uten trøbbel av noen sort, men nå så dukker det helle tiden opp store grå flater og streker på skrått over hele skjermen? Det er spesielt når jeg løper, blir truffet eller generelt beveger meg mye, men kan også forekomme ved lite bevegelse.. Prøvde å screenshote men gikk visst ikke... Endret 31. oktober 2013 av Chipsmaster Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Høres ut som ett problem med skjermkortet ditt, sjekk bl.a. temperaturen, mulig det blir for varmt. Jeg hadde noe lignende tilbake i BF2, og da måtte jeg underklokke skjermkortet mitt for å få vekk grafikk problemene og unngå at hele systemet kunne fryse. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er det noen som aner hva dette kan være? I natt spilte jeg ett par timer uten trøbbel av noen sort, men nå så dukker det helle tiden opp store grå flater og streker på skrått over hele skjermen? Det er spesielt når jeg løper, blir truffet eller generelt beveger meg mye, men kan også forekomme ved lite bevegelse.. Prøvde å screenshote men gikk visst ikke... Kan du prøve å ta bilde med mobil etc. ? Synes det hørtes ut som Crowly sa ja... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Akkurat, men sliter med å finne akkurat hvor i battlelog en endrer camo på character ... Huh, er hvertfall ikke noe opplagt sted da jeg ikke ser det selv heller!?? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Offline fra 13:00 (UTC+2) vil vel si nå, I guess, siden vi er tilbake til UTC+1?Passer meg ganske dårlig. Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hvordan er grafikken\fps i forhold til i beta? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ytelsen er mye bedre, føles nesten som BF3. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 har bedre ytelse enn i bf3, tror da jeg har alt på ultra... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Etter patchen som kom i går på ~600mb ble hvertfall grafikken merkbart bedre hos meg. Altså høyere FPS med samme settings. Mye av rubberbandingen forsvant også, men har fortsatt problemer med at lyden forsvinner støtt og stadig. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Har det kommet en Patch? Endret 31. oktober 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er serverne oppe? En kompis av meg hadde problemer.. Venter på spillet i posten Lenke til kommentar
jihn Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Noen som har noen servere å anbefale? Er litt usikker her, blir liksom bare en random en hver gang Ang HC, det er ingen 64 player HC servere? Eller er det bare browseren som er litt shabby? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Noen som har aning om når det kommer hardcore? Endret 31. oktober 2013 av MrLuni Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Spilte på en hardcore server i går, så de har vel kommet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå