Lars26 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Sikkert en bug. det vil si? lost premium eller ikke? :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 det vil si? lost premium eller ikke? :O Bug betyr det er en feil, så det er ikke noe å være engstelig for. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 det vil si? lost premium eller ikke? :O Du må nok bare vente litt, jeg aktiverte mitt for ca 6 timer siden og det tok ganske lang tid før det kom på battelog Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er det slik at battlepacks er eneste plassen man unlocker attachments? Altså at man er nødt til å ranke opp nivåer for å få nye attachments fremfor å få kills med det bestemte våpenet? Jeg undersøkte dette i går og fant ut at det fungerer slik: - Alle unlocks kan unlockes via gameplay (dog via battlepacks). - For hvert våpen får du en viss mengde unlocks for hvert 10. kill, deretter må du ha vesentlig flere kills for å få svarte, weapon battlepacks. Helt opp til 480 kills (for assault rifles hvertfall) får du totalt 7 svarte battlepacks som inneholder samtlige attachments til våpenet. - Bronze, silver og gold battlepacks brukes til å få "early access" til diverse attachments slik at man slipper å bruke våpenet lenge for å få nok kills - Ovennevnte packs inneholder også andre bonus som man ikke får via gameplay som emblems, xp-boosts og dogtags. Om camos kan unlockes uten å bruke battlepacks vet jeg ikke. - Spiller du til lvl 100 og lvler opp alle våpen og alle classes får du alle unlocks i spillet. Man MÅ ikke kjøpe seg til unlocks. 2 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Blir spillet låst opp kl24? 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er det noen vits i å vente med å åpne Battlepacks? I noen spill er det jo slik at man kan åpne "chests" ol. men hvor bra innholdet er er avhengig av level. Desto høyere level desto bedre innhold. Jeg regner med at det ikke er noe slikt tøys i BF4, men bare nevner det for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 det vil si? lost premium eller ikke? :O Prøvd å logge ut av battlelog og så logge inn igjen? Vet aldri Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Blir spillet låst opp kl24? viss du har kjøpt spillet digitalt så blir det enten låst opp kl 24.00 eller kl 02.00 spørs hvilke tidsone de bruker, jeg kjøpte spillet digitalt på min amerikanske konto å har spillt siden i går siden release var 2 dager før der, kjempe spill og sinnsyk avhengighetsfaktor i mp, bare gled deg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er det noen vits i å vente med å åpne Battlepacks? I noen spill er det jo slik at man kan åpne "chests" ol. men hvor bra innholdet er er avhengig av level. Desto høyere level desto bedre innhold. Jeg regner med at det ikke er noe slikt tøys i BF4, men bare nevner det for sikkerhets skyld. Nope, innholdet er random og kun bestemt av kvaliteten på packen. Høyre kvalitet på packen = større sjans for unlocks som vanligvis vil kreve mer gameplay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Synes en del av kartene som føles så vanvittig tomme, for en eller annen grunn.. Det er vel en del av mappene som rett og slett ikke er designet på en særlig god måte.. Endret 30. oktober 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg undersøkte dette i går og fant ut at det fungerer slik: - Alle unlocks kan unlockes via gameplay (dog via battlepacks). - For hvert våpen får du en viss mengde unlocks for hvert 10. kill, deretter må du ha vesentlig flere kills for å få svarte, weapon battlepacks. Helt opp til 480 kills (for assault rifles hvertfall) får du totalt 7 svarte battlepacks som inneholder samtlige attachments til våpenet. - Bronze, silver og gold battlepacks brukes til å få "early access" til diverse attachments slik at man slipper å bruke våpenet lenge for å få nok kills - Ovennevnte packs inneholder også andre bonus som man ikke får via gameplay som emblems, xp-boosts og dogtags. Om camos kan unlockes uten å bruke battlepacks vet jeg ikke. - Spiller du til lvl 100 og lvler opp alle våpen og alle classes får du alle unlocks i spillet. Man MÅ ikke kjøpe seg til unlocks. Grei nfo jeg hadde ingen anelse hva battlepacks var før du skrev denne forklaringa så takk mr Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er derfor jeg spør om noen vet om en grei gratis VPN jeg kan bruke.. Mullvad om du ikke har brukt trial der før. Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er det noe som vet hva/hvorfor jeg ikke får bruke softether VPN? hva er grunnen? noen ide? kan det være at VPN på nettverk instillgene ikke har internett tilgang? http://gyazo.com/c34d59e9ba2763e01bff5e58f9b3b13c Plz svar fort som mulig.. må vite Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Obliteration var skikkelig kult når det var all odds i mot, men så drar laget til med sykt samerbeid å vinner hele greia. Tviler på at det alltid er tillfellet da men det var kult når laget samlet seg. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Knall side. BF4 nøklene ble sendt klokken 8 i dag tidlig Har spart mange lapper på den siden der altså. Kommer nøkkelen sammen med ordrebekreftelsen? Har prøvd å aktivere (med det jeg tror er nøkkelen) for å laste ned på forhånd, men det går kanskje ikke? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kommer nøkkelen sammen med ordrebekreftelsen? Har prøvd å aktivere (med det jeg tror er nøkkelen) for å laste ned på forhånd, men det går kanskje ikke? Du får en mail når ordren er klar med en download link der bildefilen med nøkklene ligger Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Og den mailen har tittelen "your order #xxxxx has been processed"? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 completed... sjekk på profilen din på siden, om det står queued eller finished Lenke til kommentar
hightow Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Liten "Battlefield Moment" på Hainan Resort nå nettopp. Er i Little Bird i lav høyde og forfølger en Rib med 3 personer i, i kanalene fra 'C' og videre rundt 'B' . Jeg hamrer løs på de, og de gjør det samme. Plutselig dukker A10'en opp, og "myker" opp båten litt rett foran nesa på meg. Et par salver til fra meg etterpå, er nok til å få senket den. 1 Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg undersøkte dette i går og fant ut at det fungerer slik: - Alle unlocks kan unlockes via gameplay (dog via battlepacks). - For hvert våpen får du en viss mengde unlocks for hvert 10. kill, deretter må du ha vesentlig flere kills for å få svarte, weapon battlepacks. Helt opp til 480 kills (for assault rifles hvertfall) får du totalt 7 svarte battlepacks som inneholder samtlige attachments til våpenet. - Bronze, silver og gold battlepacks brukes til å få "early access" til diverse attachments slik at man slipper å bruke våpenet lenge for å få nok kills - Ovennevnte packs inneholder også andre bonus som man ikke får via gameplay som emblems, xp-boosts og dogtags. Om camos kan unlockes uten å bruke battlepacks vet jeg ikke. - Spiller du til lvl 100 og lvler opp alle våpen og alle classes får du alle unlocks i spillet. Man MÅ ikke kjøpe seg til unlocks. Takker for strålende info. Frykta det verste, men denne løsningen virker igrunn ryddig og god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå