Ambrosial Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Every. Fucking. Time. Har hatt det samme problemet selv med Origin. Mitt problem var at jeg brukte Google sin DNS. Origin kobler deg til en nedlastingsserver basert på DNS serveren du benytter. Amerikansk DNS = Amerikansk nedlastingsserver. Forsøk å endre til en norsk DNS server (om du ikke bruker det i dag). Steam løser jo denne problematikken ved å bruker klientinnstillinger for å definere nedlastingslokasjon. 1 Lenke til kommentar
andresb Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er ikke sikker på om jeg skal kjøpe bf4 men kom over denne http://cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-4-CD-Key-for-Origin.html og det var jo billig 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ja det er mange penger å spare på slike sider som det der Bruker G2play jeg da, har brukt de en del nå. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er ikke sikker på om jeg skal kjøpe bf4 men kom over denne http://cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-4-CD-Key-for-Origin.html og det var jo billig Ikke gæli pris det, jeg plukka opp BF4 + premium for 580,- tror jeg det var for en liten stund tilbake. Så er fornøyd med den prisen der, Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er ikke sikker på om jeg skal kjøpe bf4 men kom over denne http://cjs-cdkeys.com/products/Battlefield-4-CD-Key-for-Origin.html og det var jo billig Kjøpte der sjæl. Fikk key i går så spilte i hele natt, haha Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Har hatt det samme problemet selv med Origin. Mitt problem var at jeg brukte Google sin DNS. Origin kobler deg til en nedlastingsserver basert på DNS serveren du benytter. Amerikansk DNS = Amerikansk nedlastingsserver. Forsøk å endre til en norsk DNS server (om du ikke bruker det i dag). Steam løser jo denne problematikken ved å bruker klientinnstillinger for å definere nedlastingslokasjon. Ah, takk! edit: bruker min isp sin DNS. Endret 29. oktober 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ble jaggu skikkelig lei singelplayer etter bare 20 min, ikke noe sjokk akkurat, er nok bare å vente på cdkey for å spille multiplayer Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Dette burde jo funke for de som vil aktivere.1. Gå til kontrollpanel2. Network and Internet3. Internet Options4. Connections5. LAN settings6. Sjekk boksen for proxy server og skriv inn valgfri proxy feks. 118.97.194.52 port 80807. Aktiver spillet8. Skru av proxy server instillingene og spill som normalt.EDIT: Fant en proxy i indonesia som funket, men måtte skifte språket i Origin til US English for at den ville funke.EDIT2: Ser ut til at de har gjort en liten "fiks", hvis du fjerner proxyen så får man bare en feilmelding. Se bildet jeg har lagt med, men rart det står på Norsk når jeg akkurat har skiftet språk. Komme med oppdateringer om det skulle funke. Endret 29. oktober 2013 av aGal Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Synes faktisk at Borderlands 2 troner toppen når det gjelder SP FPS. Tenkte mest i samme sjanger, dvs. "semi realistisk" militær setting. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jepp, får bare "skriv inn produktkode" etter å ha prøvd VPN eller proxy. Endret 29. oktober 2013 av chairgame Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er det ulovlig å laste ned bf4 idag bare for eget bruk, selv om jeg har kjøpt det? Ikke at jeg bryr meg om sånt men ble nysgjerrig. Kan spille gjennom singelplayer til spillet kommer på torsdag da Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Har forhåndslastet spillet, men når kan vi spille? Natt til torsdag eller natt til fredag? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Natt til Torsdag kan vi spille. MrLuni: Man må igjennom Origin/Battlelog for å spille SP også, så VPN er eneste mulighet før release. Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Bare å bruke proxy/VPN fra asia/US for å starte spillet første gangen, så kan man fint spille nå. EA support har sagt det er lov, og haugevis spiller det, mange EU servere oppe alt. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Natt til Torsdag kan vi spille. MrLuni: Man må igjennom Origin/Battlelog for å spille SP også, så VPN er eneste mulighet før release. Ikke vits å ha så veldig dårlig samvittighet for å laste inn en liten crack for å kjede seg med SP mens man venter, vist man har kjøpt spillet alikevell. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Ah, hadde ikke sett at det har kommet en cracket versjon. Når jeg har spilt litt med VPN på, og skrur den av, så er ikke spillet aktivert i Origin. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Endret 29. oktober 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Jeg jeg blir nok ikke å legge fokus på enspiller biten ihvertfall. Drog forøvrig i land den Premium utgaven fra G2play tidligere i dag, 614,- for å være nøyaktig. Får jeg heller vente med å få spillt det. Sparer jo noen lapper da Sitter å vurdere å kjøpe derfra, får man ikke kode til release da? Skulle egentlig vente til den nye pcen var i hus, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Står at de sender ut kode 30.november, så da regner jeg med det ihvertfall Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ytelsen virker mye bedre nå enn beta, går som en drøm her med Win 8.1. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvordan er BF4 på konsollene? Betaen sugde, grafikken var forferdelig. Kommer det til å bli store forandringer fra betaen til det endelige spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå