kalleklovn12 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 En kompis av meg har akkurat samme problem, bare forsvunnet fra mine spill. Jævli godt gjort av EA. Regner me det blir refundert. Merkelig. Det står 27.10.13 refundering i grønt... Ingen andre her inne som opplever det samme? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Nå er det 29. i Korea. Noen som har prøvd å få tilgang med VPN? ja spiller campaign nå Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen tips til hvor bf4 premium er billigst? Litt kjipt å betale sånn 900kr for det. Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen tips til hvor bf4 premium er billigst? Litt kjipt å betale sånn 900kr for det. Amazon var 110$ -10$ rabatt så ok. Ser lovende ut, nye Nvidia drivere også, flyter som smør så langt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 ja spiller campaign nå Hvordan? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hvordan? sør korea vpn Lenke til kommentar
frds Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Spiller online nå, på euorpeisk server med god ping Lenke til kommentar
K-V-L Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 sør korea vpn Kan du lage en oppskrift/setup for dummies på akkurat hva du gjorde for å få det til? jeg lastet ned spillet uten vpn, brukte vpn for å launche origin og det står play, men når jeg trykker på så skjer det ingenting Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kan du lage en oppskrift/setup for dummies på akkurat hva du gjorde for å få det til? jeg lastet ned spillet uten vpn, brukte vpn for å launche origin og det står play, men når jeg trykker på så skjer det ingenting Hvorfor ikke bare legge deg til å sove, så våkner du i morgen? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Litt kjipt å bestilt i fra G2play nå, men å vente en dag ekstra når man sparer ca. 400 kroner er likevell ikke så ille 2 Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Merkelig. Det står 27.10.13 refundering i grønt... Ingen andre her inne som opplever det samme? Om du sjekker origin forumet og andre forum så er det mange som opplever dette, EA skylder på bankene, men de må innse at problemer ligger hos dem. Min kompis har fått refundert 0 kr. Det vil si at det står han har fått refundert penger men beløpet er altså 0. Elendig oppførsel av EA å skylde på bankene, han bestilte jo for lenge siden og pengene er trekt. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 2 raske spørsmål: når blir bf4 lansert for ps4? og hvis jeg kjøper premium på ps3 blir den overførst til ps4? Litt redd for å spørre i denne tråden, siden alle her ser ut som de spiller bf4 på pcen men jeg fant ingen bf4 tråd for ps3. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 2 raske spørsmål: når blir bf4 lansert for ps4? og hvis jeg kjøper premium på ps3 blir den overførst til ps4? Litt redd for å spørre i denne tråden, siden alle her ser ut som de spiller bf4 på pcen men jeg fant ingen bf4 tråd for ps3. http://www.battlefield.com/battlefield-4/faq/release-date Der står det også at du ikke får noen gratis oppgradering fra PS3 til PS4 men må kjøpe en oppgradering til redusert pris. Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Litt kjipt å bestilt i fra G2play nå, men å vente en dag ekstra når man sparer ca. 400 kroner er likevell ikke så illeJ Jeg bestillte fra Mexicansk origin for 271kr . Var bare å bruke Mexicansk proxy å dra på origin.com å kjøpe 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Noen som har funnet english language pack til BF4 enda? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Kan du lage en oppskrift/setup for dummies på akkurat hva du gjorde for å få det til? jeg lastet ned spillet uten vpn, brukte vpn for å launche origin og det står play, men når jeg trykker på så skjer det ingenting det er linket tidligere i tråden http://www.reddit.com/r/battlefield_4/comments/1p91wf/setting_up_your_vpn_for_dummies_with_images/ flyvpn er sikkert nuked, brukte en betalt løsning Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg bestillte fra Mexicansk origin for 271kr . Var bare å bruke Mexicansk proxy å dra på origin.com å kjøpe Det er jo faktisk "ulovlig", dvs imot regelverket til EA. Så om du blir oppdaget skal du ikke se bort ifra at de fjernet spillet \ refunderer deg eller gir deg en annen passende straff. 2 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det er jo faktisk "ulovlig", dvs imot regelverket til EA. Så om du blir oppdaget skal du ikke se bort ifra at de fjernet spillet \ refunderer deg eller gir deg en annen passende straff. Derfor jeg ikke tok sjangsen på det, kan ikke klage på prisene til G2Play når det til og med er fult lovlig Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Bare noen dager igjen nå Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Derfor jeg ikke tok sjangsen på det, kan ikke klage på prisene til G2Play når det til og med er fult lovlig jepp, kjøpe fra nettbutikker er helt i orden, men å kjøpe fra Origin, med VPN, som på sett og vis blir dokumentforfalskning(?), så er det iallefall imot regelverket til EA. Tuller ikke med Origin \ Steam, tar de først kontoen fra deg, så mister du(iallefall jeg) spill for flere tusen kroner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå