SKAÐI Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg syns de kunne ventet med å utvikle BF4 til neste gen konsoll hadde kommet ut. Da hadde de sikkert fått til noe mer episk istedenfor å måtte tilpasse spillet urgammel hardware. Men jeg hørte at det kun skulle komme til pc, er dette feil Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hvor har du hørt det? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ja, det er feil! Tror vi aldri vil få se et Battlefield spill kun til PC igjen. Foreløbig ser det ut som BF4 kommer til PC, 360, PS3 og 4. Muligens også neste Xbox. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Håper de lager en remake av Dragon Valley ifra bf2 til bf4. Var litt skuffet over at de ikke tok det med i noen av exp til bf3. Det kartet er bare så latterlig bra. Edit: oooooo's Endret 8. april 2013 av lain 3 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Helt ening, Dragon Valley var mitt favoritt kart fra BF2! 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Så lenge de ikke ødelegger banene som i BF3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Faen da, jeg fikk faktisk frysninger da kompisen min sa at det kun ble utgitt til PC, nå skal jeg aldri snakke med han igjen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) En ordentlig replica av BF2 maps hadde gjort meg glad. Ikke å legge til eller fjerne bygninger o.l, men helt likt, bare med bedre utseende. Har spilt flere hundre timer på Wake Island på BF2, hatet det derimot i BF3. Endret 8. april 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ja, følte Wake ble alt for liten i bf3 i forhold til bf2. Mulig det bare er i hodet mitt, men følte det ble veldig enkelt å stå med tanks hvor som helst ca på øya, og skyte all over the place. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) +1 For Dragon Valley! Samt FuShe Pass og Operation Clean Sweep. Endret 10. april 2013 av chairgame 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Føler de bare ødelegger banene... I hvert fall om de gjør som i BF3. Kjente meg ikke igjen på Gulf of Oman, Wake var grå, liten og stygg... Alt de tar i blir ikke akkurat gull. Men man kan jo håpe. Regnet gjør sikkert all forskjellen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Hele farge spekteret var generelt rævkjørt i BF3, ble riktig nok noenlunde vant med det. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Gode nyheter for fans av BF2! BF4 kommer til å ha "Commander Mode"! Aldri spilt BF2 aktivt selv, men ifølge forums så skal dette være en av de egenskapene spillere har savnet mest i BF3. Det er og bekreftet at det er 3 fraksjoner inne i bildet; Russland, Kina og USA. Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Commander mode er en av de tingene jeg faktisk IKKE savnet. I alle fall ikke på så små kart som det er i bf3. Større og bedre kart, mindre bugs, større variasjon på kartene osv er hva jeg ønsker. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Gode nyheter for fans av BF2! BF4 kommer til å ha "Commander Mode"! Aldri spilt BF2 aktivt selv, men ifølge forums så skal dette være en av de egenskapene spillere har savnet mest i BF3. Det er og bekreftet at det er 3 fraksjoner inne i bildet; Russland, Kina og USA. Kan du linke til ting som er "bekreftet"? Commander mode, fraksjoner osv. har det vært spekulert i lenge, og siden jeg ikke leser stort BF3/4-stoff andre steder enn her får jeg ikke med meg noe... Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Kan du linke til ting som er "bekreftet"? Commander mode, fraksjoner osv. har det vært spekulert i lenge, og siden jeg ikke leser stort BF3/4-stoff andre steder enn her får jeg ikke med meg noe... Selvsagt, dette er min kilde til saken: http://www.facebook.com/Battlefield4HQ Det er den øverste nyheten på siden, det er såkalt lekket informasjon men virker å være troverdig nok. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. april 2013 Forfatter Del Skrevet 18. april 2013 Har du lyst på noe Battlefield 4 stash ?? Dogtags med mer gies bort 1 Lenke til kommentar
tsdlazynes Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 (endret) Har du lyst på noe Battlefield 4 stash ?? Dogtags med mer gies bort ja gjerne en dag tag og/eller qpad <3 Endret 18. april 2013 av tsdlazynes Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Her kan du vinne dogtags Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 /sign thread /mine innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå