Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg syns de kunne ventet med å utvikle BF4 til neste gen konsoll hadde kommet ut. Da hadde de sikkert fått til noe mer episk istedenfor å måtte tilpasse spillet urgammel hardware.

Men jeg hørte at det kun skulle komme til pc, er dette feil :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper de lager en remake av Dragon Valley ifra bf2 til bf4.

Var litt skuffet over at de ikke tok det med i noen av exp til bf3.

Det kartet er bare så latterlig bra.

Edit: oooooo's

Endret av lain
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En ordentlig replica av BF2 maps hadde gjort meg glad. Ikke å legge til eller fjerne bygninger o.l, men helt likt, bare med bedre utseende. Har spilt flere hundre timer på Wake Island på BF2, hatet det derimot i BF3.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Gode nyheter for fans av BF2! BF4 kommer til å ha "Commander Mode"! Aldri spilt BF2 aktivt selv, men ifølge forums så skal dette være en av de egenskapene spillere har savnet mest i BF3. :)

Det er og bekreftet at det er 3 fraksjoner inne i bildet; Russland, Kina og USA.

Lenke til kommentar

Gode nyheter for fans av BF2! BF4 kommer til å ha "Commander Mode"! Aldri spilt BF2 aktivt selv, men ifølge forums så skal dette være en av de egenskapene spillere har savnet mest i BF3. :)

Det er og bekreftet at det er 3 fraksjoner inne i bildet; Russland, Kina og USA.

Kan du linke til ting som er "bekreftet"? Commander mode, fraksjoner osv. har det vært spekulert i lenge, og siden jeg ikke leser stort BF3/4-stoff andre steder enn her får jeg ikke med meg noe... :)

Lenke til kommentar

Kan du linke til ting som er "bekreftet"? Commander mode, fraksjoner osv. har det vært spekulert i lenge, og siden jeg ikke leser stort BF3/4-stoff andre steder enn her får jeg ikke med meg noe... :)

Selvsagt, dette er min kilde til saken:

http://www.facebook.com/Battlefield4HQ

Det er den øverste nyheten på siden, det er såkalt lekket informasjon men virker å være troverdig nok. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...