Vaffeljuice Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hadde vært tidenes påske om jeg hadde vist at denne ventet på meg om ikke lenge ! Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 ALT for lett... :(Uansett, hadde blitt en god oppgradering fra min S2 Tenk på meg da.. som sitter med en J**** LG telefon.. (optimus 2x.) som fremdeles sitter fast med android 2,3 og ustabill som F*** Det hadde vært fint med en telefon som hvertfall blir fulgt opp med software.. (har jo ikke blitt oppdatert fra LGs side) Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har bursdag om 2 dager. Hadde vært en perfekt gave;) Har bursdag om ca.11månadar, så hadde vore perfekt gåve å få på førehand/etterskot. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Er dere ikke redde for at noen skal poste svarene ? Eller fungerer diskvalifikasjon som et ris bak speilet ? Den som poster svarene, + de som svarer etter svar postet blir diskvalifisert. Så om du oppretter ein til konto, og poster med den, så blir det større sjangse for at du vinn! Nei, det var nok ironisk meint Endret 18. mars 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
Kman3107 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Begynner å bli lei av min iphone og har aldri hatt en Samsung telefon så kanskje på tide med noe nytt Satser på ny gratis mobil Lenke til kommentar
karsy Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 er det noen som vet hvordan vinnerne velges? Lenke til kommentar
Kman3107 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 er det noen som vet hvordan vinnerne velges? Sikkert en et data program som velger random av de som svarte riktig på alle spørsmålene.Men er ikkke sikker. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 er det noen som vet hvordan vinnerne velges? er det noen som vet hvordan vinnerne velges? Hei, alle svarene havner i konkurransesystemet vårt, som brukes til automatisk trekking. Det foregår enkelt og greit ved at vi legger inn antall vinnere (i dette tilfellet 1) og trykker en knapp for å trekke en tilfeldig vinner blant alle som har svart riktig på alle spørsmålene. Vi har ikke mulighet til å se navn og adresse til noen av konkurransedeltakerne, med unntak av den vinneren som blir trukket til slutt. 1 Lenke til kommentar
Joachim90 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 er det noen som vet hvordan vinnerne velges? er det noen som vet hvordan vinnerne velges?Hei,alle svarene havner i konkurransesystemet vårt, som brukes til automatisk trekking. Det foregår enkelt og greit ved at vi legger inn antall vinnere (i dette tilfellet 1) og trykker en knapp for å trekke en tilfeldig vinner blant alle som har svart riktig på alle spørsmålene. Vi har ikke mulighet til å se navn og adresse til noen av konkurransedeltakerne, med unntak av den vinneren som blir trukket til slutt. Så denne heldige karen fra Ålesund ble vinneren? Lenke til kommentar
Kman3107 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Hei, alle svarene havner i konkurransesystemet vårt, som brukes til automatisk trekking. Det foregår enkelt og greit ved at vi legger inn antall vinnere (i dette tilfellet 1) og trykker en knapp for å trekke en tilfeldig vinner blant alle som har svart riktig på alle spørsmålene. Vi har ikke mulighet til å se navn og adresse til noen av konkurransedeltakerne, med unntak av den vinneren som blir trukket til slutt. Så denne heldige karen fra Ålesund ble vinneren? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg