Snurreleif Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Historie og ære vinner ikke nødvendigvis sølvtøy, er tross alt det fotballen dreier seg om, og det er det eierne må fokusere på. Er jeg kraftig uenig med hvordan Chelsea, City, PSG og lignende drives? Ja. Hadde jeg blitt kraftig irritert om Spurs ble en slik klubb? Absolutt. Men vinner klubben trofeer er det lite man skal ha sagt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Aksepterer alt? Suarez er en liten brikke i maskineriet. Han ødelegger for seg selv først og fremst. Abramovitch er selve bossen og han som styrer absolutt alt i leketøysbutikken Chelsea FC. Deler ut plastikk-flagg gjør han også når han er misfornøyd med fansen. Men greit, hvis du synes det er greit å selge sjelen for at Chelsea skal holde seg i toppen, så deg om det. Får Liverpool en slik idiotisk eier så skal jeg være den første til å protestere. En liten brikke i maskineriet? Hvordan forklarer du dette: Jeg er klar over at dette er kun 1 spiller, men spilleren har gjort utrolig mye negativt med Liverpool som klubb. Bilde jeg viser er bare en liten del av hvor patetisk hele klubben til tider operer. At de går med t skjorter for å vise støtten til en som har blitt dømt for rasisme gir på ingen måte mening. Du påstår at vi er patetiske, men Chelsea gikk ikke ut med en slags latterlig støtte til JT når han ble dømt. Det sender ut feil signal, til de grader. Jeg ser bare at du har vanskelig for å tro at Chelsea faktisk har supportere som støtter laget dag ut og dag inn. Du fremstiller oss som supportere som Roman har kjøpt. Det er bare helt på jordet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Aksepterer alt? Suarez er en liten brikke i maskineriet. Han ødelegger for seg selv først og fremst. Abramovitch er selve bossen og han som styrer absolutt alt i leketøysbutikken Chelsea FC. Deler ut plastikk-flagg gjør han også når han er misfornøyd med fansen. Men greit, hvis du synes det er greit å selge sjelen for at Chelsea skal holde seg i toppen, så deg om det. Får Liverpool en slik idiotisk eier så skal jeg være den første til å protestere. Haha, poenget er at begge har dratt navnet til klubben sin igjennom søla. Ta av deg de røde brillene så ser du det du også. Og sjelen til Chelsea er så absolutt til stede i min mening. Bare se for et helvete fansen steller i stand når Roman gjør noe de ikke vil. Hadde fansen automatisk hengt seg på Benitez med en gang hadde jeg blitt bekymret. Men der kan vi være uenig. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg er klar over at dette er kun 1 spiller, men spilleren har gjort utrolig mye negativt med Liverpool som klubb. Bilde jeg viser er bare en liten del av hvor patetisk hele klubben til tider operer. At de går med t skjorter for å vise støtten til en som har blitt dømt for rasisme gir på ingen måte mening. Du påstår at vi er patetiske, men Chelsea gikk ikke ut med en slags latterlig støtte til JT når han ble dømt. Det sender ut feil signal, til de grader. Det gav vel mening å støtte Suarez med t-skjorter siden han ble dømt på bakgrunn av hva FA trodde. Suarez har vel aldri sagt han mente å være rasistisk. Så at Liverpool støttet han, og fansen, er ikke rart. Hvis du synes det er patetisk så skal du få lov til å synes det. Terry ble vel frikjent i den retten som betyr noe, så da var det ikke nødvendig med en 'latterlig støtte' fra Chelsea. Suarez har dårlige sider som alle andre. At andre klubbers managere og supportere setter han i gapestokk for å få han ut av klubben, er ikke rart, da han er en av verdens beste. Jeg synes klubben(Liverpool) blir drevet på veldig god måte per i dag. Kunne ikke vært bedre enn sånn som det er nå. Selv utenfor toppen klarer klubben å sikre seg lukrative sponsor-avtaler. Hadde likt å sett Chelsea klare det per i dag uten en russer som sponsor. Chelsea-supporterne post-Roman klarer ikke engang å vise den minste respekt. Ref. Hillsborough minnestund. Dere vil bare ha godt av å bli kvitt Roman Abramovich. Få inn en edru eier som får klubben til å gå i 0. Da vil respekten for Chelsea etterhvert komme tilbake hos de fleste. Det vil såklart ta tid å bygge opp igjen det Roman har revet ned, men det kan fikses. Jeg likte Chelsea før. Og det er ikke fordi de lå bak Liverpool, men fordi de hadde en underholdende måte å spille på, med spillere som Zola, Vialli og Poyet. Bring back the old Chelsea! 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Da er det som definerer Chelsea-supportere sympatiløse drittsekker som aksepterer alt Terry gjør selv det fint kan ende karrierer, så lenge han hindrer mål. De som virkelig bryr seg om Chelsea sitt rykte er de som ytrer sin misnøye mot Terry og vil ha han ut av klubben. Her er vi faktisk enige Hadde det ikke vært for Roman eller en annen rik eier, ville Chelsea ligget og kavet en stund nede i divisjonene ala Leeds. De hadde massiv gjeld da Roman kom inn i 2003, nesten en milliard kroner. Husker spesielt en spiller dere hadde pre-Roman som dere brukte opp masse penger på til liten nytte. Blir imponert om dere klarer å gjette hvem jeg tenker på. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Hæ? Det er da få chelsesupportere som ikke har klaget over Terry? Og hvordan holder han på som Suarez om man ser bort i fra situasjonen på camp nou som ikke var i nærheten av å ende noen karriere? Halvparten av poenget var at det er idiotisk å stemple fansen ut i fra noe sånt. Man tilgir egne spillere lettere enn andre. Og alle Liverpoolsupportere godtar ikke alt det Suarez gjør, samtidig som så og si alle Chelseasupportere ikke aksepterer det Roman gjør. Vi ser ikke på alle West Ham-supportere som nazister gjør vi? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Haha, sorry. Så ikke at posten din var en slags edit av posten over. Personlig synes jeg Terry er hakket værre enn Suarez, ettersom sistnevnte er drittsekk på grunn av mangel på intelligens/sosiale antenner. Terry burde vite bedre enn alt det snusket han og hans familie har holdt på med. Suarez holder det i alle fall til på banen. Personlig fikk jeg Chelsea-fansen i halsen når de sang "Gianfranco Zola, he's bringing West Ham down" da deres beste og mest likandes spiller gjennom tidene kom tilbake for første gang som trener for West Ham. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Det går bra. Jada, forventer ikke at noen skal like JT heller. Hadde nok hatet han rimelig intenst hadde jeg holdt med en annen klubb. Går lei av endel av tingene han holder på med. Zola fikk vel rimelig applaus og mener jeg? Men det der er skammelig ja. Var annerledes idag da, selv om de ikke kan sammenlignes helt. Vinayak Sood @TeamChelseaFC_ West Ham Fans booed their former players Frank Lampard & John Terry, Chelsea Fans applauded Carlton Cole when he came on. #Difference Endret 17. mars 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Carlton Cole gjorde sitt aller beste og har ikke sagt et vondt ord om gamleklubben, samt bevist hvor lojal han kan være. Kan ikke si det samme om Terry og Lampard. Det var jubel for Michael Carrick da han kom tilbake som Tottenham-spiller, selv om de er en større rival enn Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå