Gå til innhold

Kamptråd: Southampton v Liverpool

edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som ser et mønster med at mange av kjøpene til Rodgers blir svakere i etterkant?

Allen presterte bra de første kampene, og så gikk det dårligere og dårligere. Sturridge har ikke vært like god i de to siste kampene (da regner jeg med denne), Sahin gikk det jo dårlig med også. Assaidi blir jo aldri brukt, og Borini har vært mer skadet enn noe annet. Kanskje er jeg pessimistisk, men det er noe som ikke stemmer helt her...

Endret av Suburbian Hero
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du nevner jo selvfølgelig ikke Coutinho. Sturridge er jeg fremdeles avventende til, Allen synes jeg er for dårlig. Borini likeså. Assaidi var angivelig ikke Rodgers' kjøp, og Sahin fungerte bare ikke. Han var jo bare på utlån.

Lenke til kommentar

Du nevner jo selvfølgelig ikke Coutinho. Sturridge er jeg fremdeles avventende til, Allen synes jeg er for dårlig. Borini likeså. Assaidi var angivelig ikke Rodgers' kjøp, og Sahin fungerte bare ikke. Han var jo bare på utlån.

Jeg nevner ikke Coutinho, for han har ikke spilt nok kamper til at jeg skal dømme ham. Pluss at både Allen og Sturridge spilte en del, før de ble dårligere. Sturridge er jeg uansett ikke 100% sikker på, føler han er en alt-eller-ingenting type som presterer enten veldig bra eller forsvinner helt. Assaidi kunne jo han ha prøvd flere ganger, men Rodgers ser nok ting vi ikke ser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg nevner ikke Coutinho, for han har ikke spilt nok kamper til at jeg skal dømme ham.

Coutinho har ikke spilt noe mindre enn Sturridge, så da får du heller vente med å konkludere på begge to. Ellers enig i at Allen og Assaidi ikke holder mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Han har spilt dobbelt så mange kamper, men du har et poeng. Ting kan endre seg veldig fort, jfr. Downing og Henderson :)

Hvilke kamper har Sturridge spilt, som ikke Coutinho har?

Lenke til kommentar

Hvilke kamper har Sturridge spilt, som ikke Coutinho har?

Nå kan jeg ikke ramse opp alle de kampene, men det er vel bl.a Mansfield-, United- og Norwich-kampen. Sturridge kom til klubben 02.01 og Coutinho sin overgang ble bekreftet 30.01. Ser du på statistikken på liverpoolfc.com, så har Sturridge 8 kamper, mot Coutinhos 4.

Endret av Suburbian Hero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...