Complexity Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det er ikke kviser du tenker på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det er ikke kviser du tenker på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det er ikke kviser du tenker på? Øøh.. Er dette mulig? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) lol, Comlexity,du ble offer for the 4 o'clock bug. Jeg også visst. Men tilbake til føflekker. Du nok bare født sånn, og det er ikke noe du kan gjøre for å unngå det, bortsett fra og være forsiktig med sola. Endret 16. mars 2013 av toro4 Lenke til kommentar
StudentOfLife Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 lol, Comlexity,du ble offer for the 4 o'clock bug. Men tilbake til føflekker. Du nok bare født sånn, og det er ikke noe du kan gjøre for å unngå det, bortsett fra og være forsiktig med sola. lol, Comlexity,du ble offer for the 4 o'clock bug. Men tilbake til føflekker. Du nok bare født sånn, og det er ikke noe du kan gjøre for å unngå det, bortsett fra og være forsiktig med sola. typisk min flaks dette da.. må vell bare betale timer hos legen å få fjerna flest mulig. føflekka skulle faen vært ulovlig å få på kroppen! og nei, det er ikke kviser jeg tenker på! det er brune, nokså store føflekker. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Nja, fjerner man flekkene ved å skjære de bort blir det fort arrdannelser som ikke nødvendigvis er noe penere å se på. Spesielt hvis de er store.. Jeg ser det finnes laserbehandlinger, men også at man bør være skeptisk til om de faktisk fungerer som de skal. Standardtipset er å ta en prat med fastlegen. Endret 16. mars 2013 av toro4 Lenke til kommentar
StudentOfLife Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Nja, fjerner man flekkene ved å skjære de bort blir det fort arrdannelser som ikke nødvendigvis er noe penere å se på. Spesielt hvis de er store.. Jeg ser det finnes laserbehandlinger, men også at man bør være skeptisk til om de faktisk fungerer som de skal. Standardtipset er å ta en prat med fastlegen. Nja, fjerner man flekkene ved å skjære de bort blir det fort arrdannelser som ikke nødvendigvis er noe penere å se på. Spesielt hvis de er store.. Jeg ser det finnes laserbehandlinger, men også at man bør være skeptisk til om de faktisk fungerer som de skal. Standardtipset er å ta en prat med fastlegen. men det ser nok bedre ut med noen arr enn store brune flekker i tryne Lenke til kommentar
nnys Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det er helt normalt. Vi får nye føflekker hele tiden. Jeg har fått noen her og der, men de er heldigvis små. Nylig en skjønnhetsflekk i ansiktet. =P men vær litt obs. Dersom den utvikler seg, så må du følge med. Lenke til kommentar
StudentOfLife Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Det er helt normalt. Vi får nye føflekker hele tiden. Jeg har fått noen her og der, men de er heldigvis små. Nylig en skjønnhetsflekk i ansiktet. =P men vær litt obs. Dersom den utvikler seg, så må du følge med. ja, men kan umulig være normalt å få så mange som jeg har fått den siste tiden. de aller fleste har jeg fått di 2 siste årene. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ja, men kan umulig være normalt å få så mange som jeg har fått den siste tiden. de aller fleste har jeg fått di 2 siste årene. Hvis du lurer veldig, så går du til fastlegen din. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Jeg tror det går under "normalt", men det blir jo ikke noe penere av den grunn, nei.. Er de runde, lave og lysebrune er de ikke noe farlige, så det går "kun" på selvfølelsen. Og da er det kanskje best og fjerne de selv om det skulle bli litt arr. Ikke sikkert det blir noe arr heller. Gjør det du føler for! Men etter å ha konsultert lege, muligens en hudlege som virkelig har peil. Endret 16. mars 2013 av toro4 Lenke til kommentar
StudentOfLife Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 nei, det er føflekker, og det dukker stadig opp flere hele tiden. har vært å fjernet en del hos legen, men har enda masse over hele kroppen (skal sies at de som jeg har fjernet har vært store og utstikkende og har hatt de så lenge jeg kan huske). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå