bollefisen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 http://pub.tv2.no/TV2/sone2/spill/article136192.ece Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Fane for en fresh mus! Må få meg slik! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 er den trådløs da? for da er den uaktuell men den så rå ut ja Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 I første omgang så kommer det 3 versjoner av denne nye typen. 3 knappers trådløs 5 knappers trådløs 5knappers trådbasert Alle er optiske, samt så kan man minst få en med imitert skinn eller noe som faktisk skal gi godt grep. I allefall slik jeg har forstått det ja, og da vurdere om å bytte ut min M$ Intellimouse 3.0 optisk med en slik. hehe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 må kanskje vurdere å pensjonere min dual optical da...kanskje...må prøves først mener nå jeg... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 må kanskje vurdere å pensjonere min dual optical da...kanskje...må prøves først mener nå jeg... Har tenkt samme tanken selv en goood del ganger siden jeg først så disse Er det ikke dem som kommer med tilt-wheel også? Genialt. Tenke seg til - jeg kan komme til å støtte MS. Heldigvis ike Windows-avdelingen til selskapet tho. Nice mus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hm.. bare meg som ser problemet med å "se rundt hjørner" i spill? slipper du hjulet med pekefingeren, lener du deg tilbake, og kan ikke knerte forbipasserende vakter/aliens/elefanter i ballerina-skjørt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hm.. bare meg som ser problemet med å "se rundt hjørner" i spill? slipper du hjulet med pekefingeren, lener du deg tilbake, og kan ikke knerte forbipasserende vakter/aliens/elefanter i ballerina-skjørt. Ja, en må nesten sette MouseWheel som skyteknapp også. Ganske umulig å tilte samtidig som en trykker left mouse Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hm.. bare meg som ser problemet med å "se rundt hjørner" i spill? slipper du hjulet med pekefingeren, lener du deg tilbake, og kan ikke knerte forbipasserende vakter/aliens/elefanter i ballerina-skjørt. Spørs litt på konfigurasjon og personlige preferanser såklart, men selv foretrekker jeg å ha skyting på venstre musknapp for pekefingeren, og alternate fire på høyre... Da veksler jeg gjerne mellom rullehjulet og høyre musknapp med langfingeren. Og blir det virkelig ille så bruker jeg faktisk ringfingeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå