Petterboy95 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 hei er prøvene på nett nesten like vanskelige som ekte prøven? noen formeninger om det ? tips til prøven ? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 jeg brukte teoritentamen, prove, samt leste nøye i bøkene ang veiregler etc. prøv å roe nervene, bruk tiden, gå gjerne fram og tillbake flere ganger for å sjekke at du har svart riktig. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 jeg brukte teoritentamen, prove, samt leste nøye i bøkene ang veiregler etc. prøv å roe nervene, bruk tiden, gå gjerne fram og tillbake flere ganger for å sjekke at du har svart riktig. hvordan var vanskelighetsgradene på prøvene på nettet iforhold til den ekte teori prøven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 tja, de første gangene så er det greit å ta prøva på nett, men spm begynner å gjenta seg, så til slutt har du bare pugget hvilket svar du skal huke av. les nøye gjennom boka, hør med kjørelærer hva du behersker godt, og hva du trenger å trene mer på. ved siden av skilt og veglover som er puggestoff, er resten rimelig logisk. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 merket at spørsmålene jeg hadde på prove/teoritentamen kom på den faktiske teoriprøva, bare omformulert. det som hjelper mest er å lese i bøkene =) uansett lykke til Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Bla til de bakerste sidene i teoriboken og så pugger du de viktigste skiltene, for så å lese grundig gjennom hele boken, og gå over skiltene på de bakerste sidene igjen. Har du vært våken mens du leste så er du skuddsikker på prøven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå