Gå til innhold

Da var PC'n bestilt! noen synspunkter?

Anbefalte innlegg

Etter en laaaaaaaaang tid, har jeg endelig klart og bestille PC'n! Her er resultatet:

Abit NF7-S 2.0

AMD Athlon xp2500

Geil Golden Dragon 512 pc3500 (x2)

Seagate Barracude 80GB S-ATA 7200RPM 8MB Cache

Sapphire Radeon 9500 PRO

Sony CD-Brenner 52x

Sony DVD-Rom

Thermaltake Volcano 11

ColorCase midi tower "air silver"

Thermaltake 420W Silent Pure Power

i tilleg får jeg Windows XP Professional og Nyeste Microsoft Office gratis av naboen :woot:

Hva syntes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jo svært så bra ut det der... Bortsett fra kabinettet kanskje... Er i ferd med å oppdatere kabinettet mitt selv, som en begynnelse til en gradvis total-renovasjon av PC'en min og leter høyt og lavt etter noe som tilfredsstiller alle mine krav.

- Mulighet for masse luft

- Uttagbar HD-ramme

- Avtagbart side-deksel

- Under 1000kr

- Helst USB og FireWire i front

Foreløpig heller jeg mest mot et fra ChiefTec: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...01SLDU&toc=3030

Syns ikke den prisen er så avskrekkende heller. Kanskje ikke det mest spennende kabinettet, men det virker jo som om det har klart seg svært bra i det jeg har lest av tester i hvert fall!

Lenke til kommentar

liker kabinettet svært godt jeg... billig, innebygget viftestyring, 2 kabinettvifter og temp måler. Dessueten har jeg sittet på slike kabinetter før, og de har ikke noe problemer med og holde tempen på under 30 grader.

Så lurer jeg bare på en ting til dere, hvilke kabler er det jeg må regne med at ejg ikke får med? Og er det påsmurt kjølepasta da jeg får CPU'n?

Lenke til kommentar
Så lurer jeg bare på en ting til dere, hvilke kabler er det jeg må regne med at ejg ikke får med? Og er det påsmurt kjølepasta da jeg får CPU'n?

Du må nok kjøpe overgang til strømkontakten på harddisken, S-ATA bruker en annen type enn vanlige harddisker.

Lenke til kommentar

Du må nok kjøpe overgang til strømkontakten på harddisken, S-ATA bruker en annen type enn vanlige harddisker.

Godt tips...gud jeg var forbanna når jeg manglet den når jeg bygde sist :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...