Sealine Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Etter en laaaaaaaaang tid, har jeg endelig klart og bestille PC'n! Her er resultatet: Abit NF7-S 2.0 AMD Athlon xp2500 Geil Golden Dragon 512 pc3500 (x2) Seagate Barracude 80GB S-ATA 7200RPM 8MB Cache Sapphire Radeon 9500 PRO Sony CD-Brenner 52x Sony DVD-Rom Thermaltake Volcano 11 ColorCase midi tower "air silver" Thermaltake 420W Silent Pure Power i tilleg får jeg Windows XP Professional og Nyeste Microsoft Office gratis av naboen Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Tja, hvis du får tak i 9500 PRO, så si fra... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Synes oppsettet ditt ser fint ut. Har du en gammel diskettstasjon liggende, eller har du tenkt å klare deg uten? Lurer også litt på hvor du finner tak i 9500PRO... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvor kjøpte du denne maskinen (skjermkort) Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 glemte og nevne at jeg kjøper floppy Skjermkortet mitt ja nå kan dere lure 8) neida, ærlig så er det den eneste komponenten jeg faktisk har fra før (uåpnet) beklager at jeg var en gledesdreper der Lenke til kommentar
bambam Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Uffda, fikk et håp der. Ser dem selger på PCmax til 1800,- :-? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Uffda, fikk et håp der. Ser dem selger på PCmax til 1800,- :-? Ikke ta det for gitt at du får kortet hos pcmax selv om du betaler for det... Lenke til kommentar
pstub Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ser jo svært så bra ut det der... Bortsett fra kabinettet kanskje... Er i ferd med å oppdatere kabinettet mitt selv, som en begynnelse til en gradvis total-renovasjon av PC'en min og leter høyt og lavt etter noe som tilfredsstiller alle mine krav. - Mulighet for masse luft - Uttagbar HD-ramme - Avtagbart side-deksel - Under 1000kr - Helst USB og FireWire i front Foreløpig heller jeg mest mot et fra ChiefTec: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...01SLDU&toc=3030 Syns ikke den prisen er så avskrekkende heller. Kanskje ikke det mest spennende kabinettet, men det virker jo som om det har klart seg svært bra i det jeg har lest av tester i hvert fall! Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 liker kabinettet svært godt jeg... billig, innebygget viftestyring, 2 kabinettvifter og temp måler. Dessueten har jeg sittet på slike kabinetter før, og de har ikke noe problemer med og holde tempen på under 30 grader. Så lurer jeg bare på en ting til dere, hvilke kabler er det jeg må regne med at ejg ikke får med? Og er det påsmurt kjølepasta da jeg får CPU'n? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 så ut som et greit kabinett det da http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.a...sp?reviewid=555 Alt annet er hvertfall toppers Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Enig, det ser ut til og være et veldig bra kabinett! Men en ting lurer jeg på...Er det mulighet for og putte inn noen flere kabinettvifter, isåfall, hvilken strl? Lenke til kommentar
bruno Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Så lurer jeg bare på en ting til dere, hvilke kabler er det jeg må regne med at ejg ikke får med? Og er det påsmurt kjølepasta da jeg får CPU'n? Du må nok kjøpe overgang til strømkontakten på harddisken, S-ATA bruker en annen type enn vanlige harddisker. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Så lurer jeg bare på en ting til dere, hvilke kabler er det jeg må regne med at ejg ikke får med? Og er det påsmurt kjølepasta da jeg får CPU'n? Du må nok kjøpe overgang til strømkontakten på harddisken, S-ATA bruker en annen type enn vanlige harddisker. Godt tips...gud jeg var forbanna når jeg manglet den når jeg bygde sist Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 kan noen gi meg url til en slik på psdata.no? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 kan noen gi meg url til en slik på psdata.no? finner ingen hos psdata.no ring dem og spør.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå