Gå til innhold

[Løst] Fjernkontroll. Logitech Harmony Touch?


Anbefalte innlegg

Vet ikke om det hører inn under her, så om det ikke passer her må moderator flytte den.

 

Er på jakt etter en ny fjernkontroll. Sånn trådløs sak som man kan koble inn mot mange enheter samtidig. Hva annbefaler dere? :)

Akkurat nå har jeg Logitech harmony 600, men den har begynt å streike litt etter flere års tjeneste. Så da trenger jeg en ny. Ble fort litt mer rot på bordet når jeg måtte finne frem alle de gamle fjernkontrollene.

 

Har vurdert logitech harmony touch, er den noe å satse på?

Endret av Freestyle199
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ble det en Harmony Touch på meg. Førsteinntrykk meget bra, akkurat ferdig med å sette den opp. Tok ca 15 min. Meget god brukerveiledning. Trenger ikke noe spesielle kunnskaper egentlig for å sette den opp.

Nå er jeg litt spent på hvordan den er i bruk :) Skal gi en kort kommentar på det i løpet av helga.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

jeg har en eldre utgave harmony 555 som fungerer dårlig med altibox sin ADB2720 dekoder.

Det vil si at den tolker signalet fra fjernkontrollen som dobbelt signal ( enkelte av valgene blir lit tilfeldig tolket 2 ganger ) det føre til at man kan få kanal 44 i stedet for kanal 4 , eller at man gå 2 kanaler opp i stedet for en.

 

selv om fjernkontrollen er gammel og enkelte av knappene kan virke lit " seige" når man trykker dem ned så har jeg ikke klar å finne ut om feilen kommer av prell ( dårlig kontakt i elektronikkene ) da man fike de samme symptomene også når man bruker andre knapper som de samme funksjonene .

Da var det snakk om knapper som ikke er bruk så mye og skal da være mindre slitte

 

Det rare ar at jeg kun får problemer mot altibox dekoderen , ikke tven eller opptakeren jeg også bruker

 

Hvordan funger det med touch mot de nyere dekoderen ?

 

jeg søker råd om det er noe poeng å kjøpe ny universal fj.kontroll , om hvor stor sannsynligheten for at den vil ,funger uten de stor problemene for med den gale kommer og går problemene jeg har nevn hele tiden .

 

En stund funger det uten problemer og en stund fungerer det ikke noe særlig.

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...