sevs Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Hei Jeg har en pc med et gammelt skjermkort (ATI X300) som jeg nylig har oppgradert til Windows 7. Jeg skulle egentlig bare prøve denne nye oppdateringen til spillet Minecraft, men det starter ikke og sier at den ikke finner akselerert OpenGL-modus. Jeg bruker WDDM nå, fordi det ikke skjer noe som helst når jeg installerer drivere fra nettsiden til AMD Når jeg går inn i rettsbehandling for å oppdatere driveren, får jeg beskjed om at den nyeste programvaren allerede er installert. Jeg får ikke opp catalyst heller. Det skal ha funket før (WinXP Pro) Hva skal jeg gjøre? Endret 15. mars 2013 av sevs Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 jeg går ut fra at det er 32 bits utgaven av windows7 du bruker Det et jeg har funnet ut er at det er catalyst 10.2 som er den siste utgaven for det skjermkortet link til driver ( 32 bit ) . fant du frem til den samme siden ? En ting som kan være lurt er å avistalere alle spor av gammel driver før man legger inn en ny en Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 jeg går ut fra at det er 32 bits utgaven av windows7 du bruker Det et jeg har funnet ut er at det er catalyst 10.2 som er den siste utgaven for det skjermkortet link til driver ( 32 bit ) . fant du frem til den samme siden ? En ting som kan være lurt er å avistalere alle spor av gammel driver før man legger inn en ny en Jeg har 64-bit. Problemet er løst nå, nevermind men takk skal du uansett ha! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Det kunne ha vær litt interessant å vite hvordan du fik tordne det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå