Cooky Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg er på utkikk etter en litt gotisk sommerjakke, men samtidig også en vinterjakke (siden det fortsatt er ganske kjølig ute). Prisen vil ikke bety så mye, så jakker opp til 10 000,- eller mer (om de er veldig "pene") vil ikke gjøre noe. - Noen som har forslag til nettsider som selger slike Gotisk/"Emo" jakker? Om de er norske eller utenlandske gjør ingenting. - Jakken jeg ønsker å kjøpe meg må være i 100% Bomull, som det den jeg allerede har er i. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Hvorfor 100% bomull? Fyr heller opp noe i skinn fra Balmain, emomerke nr 1. Fant en fin en til deg her. Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Hvorfor 100% bomull? Fyr heller opp noe i skinn fra Balmain, emomerke nr 1. Fant en fin en til deg her. Fordi, som sikkert mange vet er bomull det som tiltrekker seg minst støv og hår. Jakken(e) må iallefall være av over 80% bomull. Jakken du linket til falt dessverre ikke noe særlig i smak hos meg. Jeg er mer ute etter typiske DragensHule- klær (i dette tilfellet en jakke). Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Litt usikker på utvalget hos dresscode når det gjelder jakker til menn, men de har jo mye herreklær ellers! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 De fleste avant-gardiske jakker er jo av skinn, så det blir egentlig vanskelig å finne noe i bomull. Du kan jo sjekke ut merkene Rick Owens, Julius, Damir Doma, Boris Bidjan etc. www.ln-cc.com www.thecorner.com Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Kanskje noe av dette kan falle i smak: Ovate (Flere av plaggene er unisex) Actual Pain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå