odin1 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Er det noen som vet om prisene snart faller på P4 prosessorene? Litt dumt å kjøpe ny PC nå, om prisene snart blir halvert. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Tar jeg ikke feil så tror jeg de skal settes ned i Oktober, hvis ikke det var celeron da. Etter litt søking, no offense, så fant jeg det her :-) Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Det kommer an på hva du skal ha. De raskeste prosessorene faller mye i pris, mens de billigste ikke blir billigere, men forsvinner fra markedet, for ikke å konkurere ut celeron. Lenke til kommentar
KvN Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Men hvis du skal ha bra ytelse i PCn din, så burde du gå for P4C processorene!! Lenke til kommentar
Choo Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hvorfor har Intel Celeron for det vanlige markedet? det er jo for det meste bedrifter som kjøper det og selv da velger de gjerne AMD eller P4 foran Celeron.. De går vel bare såvidt i overskudd? Foresten, hvor langt tror dere man kan klokke en 2.4GhZ Celeron med VapoChill? Mvh André. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hvorfor har Intel Celeron for det vanlige markedet? det er jo for det meste bedrifter som kjøper det og selv da velger de gjerne AMD eller P4 foran Celeron.. De går vel bare såvidt i overskudd? Bedrifter(enterprise) er stort sett det markedet der Celeron og AMD selger minst. Intel har gått med overskudd de siste 16 årene (siden ram krisa på 80-tallet), ifjor var det på 4,382 milliarder dollar... såvidt vil jeg si :wink: Odin: Mente å ha sett Intel skulle kutte P4 prisene den 24 oktober. Lenke til kommentar
all right Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg ville garantert kjøpt en AMD prosessor framfor en Pentium Lenke til kommentar
odin1 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Pentium 4C, er det utgaven med 800fsb? Skal kjøpe meg ny pc i nærmere framtid. Har god avtale på jobb. (Pengene vi bruker på pc trekkes fra lønna før skatt blir trukket.Så jeg får egentlig rundt 40% kontra å først ta pengene ut i lønn, og deretter kjøpe pc!)Tenker å bruke 18000 til ny pc, og kjøpe det beste jeg kan få for de pengene!!!. Må pøve å finne ut hva det kan gi meg. Men det er litt drit å kjøpe akkurat nå, når prisene snart faller betydelig.Tenker jeg venter littegrann da. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 P4C er 800 FSB ja, pass på at det er en slik du får deg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå