Marius13 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hei jeg sitter her i dag å skal søke om "stipend/lån" til min utdanning... problemet er bare når man søker må man velge utdanning? hvordan kan de spørre om noe slikt når jeg ikke engang veit hvilken linje jeg kommer inn på? Dette haster siden fristen er før kl 00:00.... Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ta utgangspunkt i førstevalg da 2 Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Ta utgangspunkt i førstevalg da ja og hva om dette ikke blir tilfellet? om jeg ikke kommer inn? og hva om jeg ender opp på en annen skole? Lenke til kommentar
Grusomme Gabriel Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Fristen i dag er for dette vårsemesteret. Man kan søke om støtte for høstsemesteret (neste skoleår) til langt utpå høsten. Dersom man trenger støtte for vårsemesteret har man som regel allerede studert siden nyttår, og bør vite hvilken utdanning man holder på med. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 ja og hva om dette ikke blir tilfellet? om jeg ikke kommer inn? og hva om jeg ender opp på en annen skole? Det tar man hensyn til da, men som foregående innlegg sier så trenger du ikke søke om lån for neste skoleår nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå