TheOats Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Her om dagen kom det en melding om at det var en oppdatering tilgjengelig fra operatøren. Etter jeg aksepterte oppdateringen så kunne jeg velge LTE i menyen, men 3G er vekke. Det jeg lurer på er om 3G nå er på hele tiden etter oppdateringen? Grunnen til at jeg lurer er at batteriet blir tømt fortere enn vanlig (har ikke 3G på til vanlig) å signalet er mye dårligere, akkurat som om 3G var skrudd på. Endret 27. mars 2013 av TheOats Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 3G er borte? Står ikke UMTS eller noe istedenfor? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 3G er borte? Står ikke UMTS eller noe istedenfor? Jeg mente at 3G er vekke fra menyen. Istedenfor kan jeg bare skru av eller på LTE. Når jeg skrur på LTE så står det 3G på toppen av skjermen ved siden av signal styrke ikonet. Men signalet, når jeg skrur av LTE, er dårlig akkurat som når 3G er skrudd på. Å batteriet blir tømt fortere også. Så jeg lurer på om det er mulig at 3G er skudd på hele tiden i bakgrunnen? (håper det var forståelig =P) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 går ut ifra at det er iphone 5 du har og det ble vist en måte du kan få det tilbake slik det var i iphone 5 tråden Oppdatering. Kom over dette innlegget på iPod1.no, og hvis du ikke vil bruke LTE, men heller vil ha det slik det var før oppdateringen kan det fikses ved å følge guiden som det linkes til: http://mac1.no/forum...389487#p2389487 Testet det selv, og fungerte veldig bra for meg. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Når jeg trykker på linken får jeg bare "Side ikke funnet" :/ Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne LTE oppdateringen, å få telefonen tilbake til slik den var før? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Du har ikke en gang skrevet hva slags telefon du har. nei, ingen kan hjelpe deg uten slik informajson. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ganske sikker på at vedkommende har en iPhone 5 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Du har ikke en gang skrevet hva slags telefon du har. nei, ingen kan hjelpe deg uten slik informajson. Ganske sikker på at vedkommende har en iPhone 5 Wops, sorry. Ja det er iPhone 5 det er snakk om. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Du har ikke kommer noen vei enda nei send en melding til freddjoh da, han jeg siterte i første innlegget mitt. Han skrev jo at han fikk det til Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Å når jeg trykker på linken til guiden så står det "Side ikke funnet" Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Å når jeg trykker på linken til guiden så står det "Side ikke funnet" Ja, men han kan sikkert finne igjen den riktige linken, eller så husker han hvordan han gjorde det Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Ja, men han kan sikkert finne igjen den riktige linken, eller så husker han hvordan han gjorde det Prøv denne linken: http://ifon1.no/iphone/iOS6_CelluarLogo.html Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2013 Den linken førte meg til en guide om hvordan man kan endre operatør logoen på toppen av skjermen :/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ja, og det er akkurat den du skal følge. For den legger inn de gamle operatørinstillingene også. Dvs LTE bye bye Lenke til kommentar
MortenO Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 LTE alternativet skrur nettop bare av og på 4G. Det er ikke mulig å skru av 3G på telefonen med mindre du følger slike guider som overnevnt, eller skrur av "Mobildata" alternativet også. Ganske sikker på at det skrur av 3G og putter telefonen på 2G og kun GSM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå