Terje Solfugl Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Tjeld i miljø Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 En fint lyssatt Tjeld dette! Klart og med fine farger! Håper å få se den snart, her også...., de pleier å komme hit i slutten av mars, men først må vi få "skikkelig" vår. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Flott bilde av Tjlden! En pen fotogen fugl. Et bilde med fine farger og god skarphet. Må si jeg er imponert over oppløningen fra objektivet ditt, selv på 400mm er det bra detaljegjengivelse. Jeg tenker det blir noen tjeldbilder herfra også, nå er jo tjelden begynt å komme tilbake. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Flott av Tjelden! Teknisk vel utført med fin skarpheit og god eksponering. Flotte detaljar i fjørdrakt, rundt auge og nebb. Får skikkeleg sumarfølelse av dette Terje:) Magnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Flott tjeld Terje. Jeg venter på at han sk vise se ved skolefær snart. Ønsker deg en rikig god helg med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg