AMD-guru #1 Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 leste om en film her hinn dagen.. "the wargame" var det vel den het. jeg har bare litt seriøse problemer med å få tak i den hvor kan jeg få tak i den?? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 sikker på at du ikke mener "WarGames" fra 1983 ? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 mulig det kebab gud... filmen hadlet om hacking Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ja .. Wargames handler om "hacking" .. med sikkelig gammle PCer .. får USA sin store forsvarts PC (286?) til å tro russerene skal angripe .. osv Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 er filmen bra eller?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Du må nok kjøpe filmen! Alt anna er jo strengt ulovlig! 6. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Du må nok kjøpe filmen! Alt anna er jo strengt ulovlig! Når ble det nevnt noe om ulovligheter i denne tråden? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Poppa opp litt ulovligeter i skallen på meg.. Sorry om innlegget var unødvendig. /me e berre jævlig trøtt... derfor Eg beklager på det djupaste om eg såra nokon med mitt lite gjennomtenkte innlegg. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Eg beklager på det djupaste om eg såra nokon med mitt lite gjennomtenkte innlegg. Tror ikke du skal uroe deg, er vel greit å opplyse folk litt innimellom. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Det var vel heller meint sånn smått ironisk. :smile: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 er filmen bra eller?? Den filmen har gått på Tv utallige ganger. Helt ok den, er av den typen jeg gjerne ser på nytt innimellom Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 *trekke pusten* Den er sånn film man bare slår på tven, og sitter å ser 10 sec, så slår man over på noe annet, men så finner man ut at det ikke var noe annet, også har man ikke noe å gjøre og da sitter man bare å ser, så finner man ut at det egentlig var en ganske underholdende film til å være så gammel og så sitter man og ser og ser helt til den er slutt... *puste ut* Ca en slik film... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå