Gå til innhold

Smarttelefefon til aktiv bruk. max pris 4000

Anbefalte innlegg

Jeg må bytte ut min kjære snart 3 år gamle HTC Desire og trenger hjelp til å velge. Bruker telefonen en del: mail, mye surfing, podcaster, radio og noen spill. Vil gjerne også ha mulighet til å lage åpne/lage officedokumenter til jobb-bruk og synkronisering med jobbmail og kalender. Har en 2-åring som liker å spille spill, så må tåle det. Må ha kamera som tar ok bilder og ha grei batterikapasitet. Min Desire må nå lades 2 ganger daglig selv med nytt batteri. Internminne må også være greit og det må være mulighet for minnekort. Liker størrelsen til Desire. Skjermkvalitet er ikke det viktigste, men den bør være forholdsvis rask. Ser ikke filmer på mobilen.

Har sett litt på Sony Xperia V, liker at den er vanntett, men er redd batterikapasiteten er dårlig? Huawei kommer med en ny telefon mot sommeren, kan det være noe. Andre forslag? (og ja, jeg er mest glad i Android, så skal det bli IPhone må noen være veldig overbevisende...)

Takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok en vanesak, jeg har samsung, samme har naboen og når vi prøver sony grøsser vi og sverker på samsung for alltid.

S3 kommer i mini også.

Om jeg ikke kan anbefale noe vil jeg iallefall fraråde LG for eks p880

Skjermen "funker liksom ikke" jeg må ta flere ganger og sakte osv for å få noe svar.

Det er en populær modell pga pris og fikk mye skryt da den kom.

Den er også 3mm smalere en S3 og supertynn.

http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=p880

Synnes ikke den kan måle seg opp mot modeller til 4-6K , men for 2,5 lapper er den jo et kupp.

Ville ha prøvd noen telefoner i en butikk, bare noen mm feil så føles telefonen helt feil.

Lenke til kommentar

Det var en relativt lang liste med krav du hadde der. De virker ikke helt urimelige, men jeg tror det blir vanskelig å finne noe som oppfyller alle. Xperia V er kanskje det nermeste du vil finne, men det er mye penger for fjorårets teknologi.

Jeg har gått fra en nexus one (som er omtrent samme telefon som en HTC desire), til nexus 4, og jeg er veldig fornøyd. Jeg kan si med en gang at det er et par av kravene dine som ikke er oppfylt: ingen minnekortstøtte og den er vesentlig større enn desire. Fordelen er at du får oppdateringer før alle andre og hardware som kan matche dagens toppmodeller.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...