Arodem Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Lanseringsdatoen er satt. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) THQ? Trodde de var konk. Endret 15. mars 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
MDD Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 THQ er konk ja. Det er Deep Silver som gir ut dette. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Lol! Det er skrivefeil i traileren. Første gang Saints Row bokstavene dukker opp har d3 glemt O-en;) det er ikke bare virkeligheten de tar lett på Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Lol! Det er skrivefeil i traileren. Første gang Saints Row bokstavene dukker opp har d3 glemt O-en;) det er ikke bare virkeligheten de tar lett på Så ikke før nå at det var meninga;) Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Sier som en youtube kommentar: "looks ok for a dlc". 2 Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Tenkte det skulle mye til for å overgå galskapen i Saints Row 3, men så såg eg traileren. 1 Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Virker gromt! Da er det bare å glede seg til sommeren. Sympatisk av dem å slippe det kort etter lønningsdag også. xD Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Sier som en youtube kommentar: "looks ok for a dlc". Et eget spill til 399, eller en tilleggspakke til 399. Hvor ville forskjellen vært? En såpass stor DLC ville nok kostet like mye som spillet selv. Lenke til kommentar
chilinutt Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Etter å ha gitt SR 1,2 og 3 en mulighet og blitt skuffet hver eneste gang, så gidder jeg ikke å kaste bort tiden min på å gi SR 4 et forsøk. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Synd de kjørte serien så kraftig på trynet. 2'ern var et morsomt alternativ til GTA uten dildoer og infantil humor. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Enig, 3'a tok det bare for langt, og med firern tar de det faen meg leeeengre, blir bare for mye, rett & slett. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Gleder meg, syns nr3 var herlig, selv om den tok en annen retning enn nr2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 3-ern er nesten en avsporing i forhold til de to første, men jeg synes også det er den definitivt beste. Saints Row er ikke like bra som GTA når det kommer til det seriøse, derfor synes jeg det er bra at de lager et skikkelig lekekasse-spill. Et spill der man kan gjøre nesten hva som helst, og bare ha det gøy. Et spill som ikke tar seg selv høytidelig for en krone. Spillmekanikken sitter ganske bra, så at det er tøysete gjør ingenting. Så får man heller ta GTA til det mer seriøse. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 The Third var mitt første møte med serien, og jeg likte det. At de ikke engang prøvde å lage "seriøst" gang drama passet meg utmerket. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Må virkelig si at SR3 tok meg med storm og overrasket meg stort. Jeg hadde egentlig aldri trodd at jeg ville like spillet, men det var et fantastisk spill. Om SR4 vil fenge meg like mye vet jeg ikke. Jeg håper de holder seg på sitt nivå, og ikke strekker seg ertter realismen slik som GTA4 gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå