sull Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 hei nok engang folkens... jeg har en veninne som har en skikkelig plagsom feil på maskinen hennes. cirka hvert 15 min maskinen e på klikker den og restarter seg uten noen spess grunn, så jeg lurte på om hva som kan være galt og hva jeg kan gjøre for å fikse det... Lenke til kommentar
dvn Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Blaster virus? Har ikke selv hatt det, men hvis du er infisert av det, restarter vel pc'n titt og ofte. http://chris.bendnet.com/blasterfix/ Lenke til kommentar
sull Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 det er ikke ms blaster og ikke prossesoren,men noe uvanlig er at den bruker sinnsykt mye RAM. kanskje det er feil tall der med det var stort... andre forslag om hva det kan være??? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 må bare spørre, men hva har dette med spill å gjøre? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Elendig topic og feilpostet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg