Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

vente tid til oppkjøring

enig?  

8 stemmer

1. 1. bør de fjerne polet?

• ja
      3
    • nei
      5

Anbefalte innlegg

fy fader i hellsikke!!!

ga beskjed til kjøreskolen at teorien var i boks, og om jeg kunne få oppkjøring snarest som overhode mulig. nei så sier kjøreskolen at det er lang vente tid på oppkjøring, så jeg sitter å venter på svar i 1 uke...

etter noen mld til skolen får jeg beskjed at det ikke er mulig å få oppkjøring før i hellsikke SEPTEMBER! skolen har tydeligvis ``kjekket`` ut alle muligheter over alt, men at det var like ille overalt.

når skal staten få hode ut av ræva og fjerne det hellsikkes polet som stenger for at kjøreskoler kan utføre oppkjøring!!!???!??

noen forslag hvor man kan gå for å få oppkjøring tidligst som mulig? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring så ofte du kan .. helst 4-5 ganger i uken. Det koster et par kroner per min., men hvis du virkelig vil så er det verdt et forsøk. Det kan hende noen ringer og avbestiller og da kan det hende du får den. Dette handler om timing og flaks.

En annen ting er at vegvesenet "legger inn" nye oppkjøringstimer hver uke, så raskeste mann kan ta den. Igjen, du må nok ringe hverdag og høre med dem. Hørte av en venn at det er annen hver dag de gjør dette.

- Dette skjedde i hvertfall i Oslo for 2 dager siden, hvor de la ut hele 40 oppkjøringstimer for April/mars. Mange som fikk, også en venn av meg.

Du kan også be kjøreskolen din om å ringe for deg. Dette gjør de ved at når de f. eks skal ringe for en annen person og får vite at de har ledig en dato før (i dette tilfelle) spetember, så får du den først før han andre.

Jeg selv var tidlig ute og fikk den tidlig i mars og besto med glans.

Lykke til :=)

Endret av FutureTalkshowHost
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...