Gå til innhold

Trenger tips til faks over internett

Pep

Anbefalte innlegg

Hei

Noen her som har tips forhold til muligheter å sende faks over internett? Har faks idag på analog linje, men har lyst til å si opp den analoge linjen dersom det finnes noen gode alternativer for å sende faks over internettlinjen. Helst gratis. Sender ikke ofte faks, men når det er behov for det så er det ett must.

På forhånd mange takk for alle tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må det sendes til en faks? Alle har epost i dag...

Hvordan er det å hjelpe til med å svare på spørsmålet i denne tråden? innse at det faktisk finnes folk som bruker faks enda, og så kan du jo komme med forslag til steder som tilbyr denne løsningen.

Den linken over så jo ikke så ille ut. Min eneste erfaring med Fax over internett er med Godaddy.com i USA, som tilbyr denne tjenesten. Men det er noen år siden jeg brukte den... men det virket helt fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange takk for linker. Skal sjekke ut de. Og ja, det er faktisk fortsatt bedrifter som bruker faks, og de tar kun i mot underskrevne papirer på faks eller per post. Og med tilgang til faks er jo det veldig kjapt og lettvint forhold til å sende de i posten. Men for all del håper jeg faks går ut totalt selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...