klink Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Hei! Jeg har nå hatt et problem med at jeg ikke får startet windows brannmur i win7. Jeg har lest meg opp på masse forskjellige nettsider og forumer om folk som har det samme problemet, men jeg ser ikke ut til å finne noen løsning. Jeg har prøvd å fikse på masse greier i registry, services osv... :/ Håper noen har en løsning! Endret 15. mars 2013 av klink Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hva skjer når du forsøker å starte den da? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Kan trolig være et virus. Får du opp windows sitt eget antivirus? (Live essentials). Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Kan trolig være et virus. Får du opp windows sitt eget antivirus? (Live essentials). Er kanskje litt tidlig å dra inn virus? Endret 15. mars 2013 av Untouchab1e 1 Lenke til kommentar
klink Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Hva skjer når du forsøker å starte den da? Da jeg først merket det fikk jeg Error Code 0x80070424 , etter det har jeg har prøvd alt jeg kan for å fikse det og i ett av forsøkene (som jeg fant på windowsfora tror jeg) forsvant erroren. Nå skjer det rett og slett bare ingen ting annet en at jeg får sånn loadingsymbol på musepekeren som forsvinner etter 5 sekunder. Kan trolig være et virus. Får du opp windows sitt eget antivirus? (Live essentials). Jeg får opp security essentials ja Lenke til kommentar
klink Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg har brukt security essentials og avast(som jeg akuratt instalerte) for å søke etter virus...Har ikke funnet noe :/ Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Har du prøvd denne siden? http://support.microsoft.com/mats/windows_firewall_diagnostic/ Du kan også kjøre en malware scan. http://www.malwarebytes.org/ De vanligste årsakene til at Windows firewall ikke starter, er at man har innstalert en annen firewall, eller virus/malware har satt den ut av spill. Lenke til kommentar
klink Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Har du prøvd denne siden? http://support.micro...all_diagnostic/ Du kan også kjøre en malware scan. http://www.malwarebytes.org/ De vanligste årsakene til at Windows firewall ikke starter, er at man har innstalert en annen firewall, eller virus/malware har satt den ut av spill. Har prøvd microsoft diagnostics- den finner problemet men klarer ikke fikse det Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Min erfaring med en avslått brannmur er som regel at noe Malware har kommet seg inn, antar at Live Security essentials er "aktiv"? Uansett du bør kjøre Malwarebytes anti malware. Skader heller ikke å laste ned Hitman Pro og se hva som dukker opp der. Jeg antar også at Windows 7 er oppdatert med alt av oppdateringer som er tilgjengelig og at det ikke er en "ymse" versjon med en eller annen bootloader? http://windows.microsoft.com/en-us/windows/security-essentials-download Endret 15. mars 2013 av Malvado Lenke til kommentar
klink Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Hva skal jeg med Live Essentials? Er ikke brannmur det vel?(MAil, writer, messenger osv??) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Security essentials pakken inneholder også antivirus. Problemet er dog at noen viruser greier å komme seg inn og slår av både brannmur og antivirus. Last ned programmene jeg beskrev og gjør en fullstendig søk. Endret 15. mars 2013 av Malvado Lenke til kommentar
klink Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Har kjørt begge nå, de fant noe men det ser ikke ut til å gjøre at jeg kan skru på firewall Lenke til kommentar
klink Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) mbam-log-2013-03-15 (21-11-21).txt Fikk ikke lastet opp hitman sin av en grunn.. her er copypaste: HitmanPro 3.7.2.190 www.hitmanpro.com Computer name . . . . : VAIO Windows . . . . . . . : 6.1.0.7600.X64/4 User name . . . . . . : Vaio\Admin UAC . . . . . . . . . : Enabled License . . . . . . . : Trial (30 days left) Scan date . . . . . . : 2013-03-15 23:08:30 Scan mode . . . . . . : Normal Scan duration . . . . : 6m 2s Disk access mode . . : Direct disk access (SRB) Cloud . . . . . . . . : Internet Reboot . . . . . . . : No Threats . . . . . . . : 0 Traces . . . . . . . : 0 Objects scanned . . . : 1 553 226 Files scanned . . . . : 46 013 Remnants scanned . . : 441 040 files / 1 066 173 keys Endret 16. mars 2013 av klink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå