Gå til innhold

Hvordan ville DU overleve Zombie-apokalypse?

Henrikenn

Anbefalte innlegg

Zombier produserer ingen kroppsvarme og vil vel bli ganske umobile når temperaturen synker under 0?

Ser for meg man tar en dugnad og hakker sund dypfryste zombier, helst før de snør ned, og blir vanskelige å finne.

Hvis det er et gjeldene premiss så stemmer det. På en annen side ville en høyst sansynelig en zombie som var zombie pga drugs, eller en sykdom høyst sansynelig være biologisk i live.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vill sperret meg inne i et kjøpesenter som innholdt matvarerbutikker, sportsbutikker, jernvarebutikker og apotek.

Gitterene til kjøpesenteret bør være mer enn gode nok å stoppe Zombier.

Så lenge man ikke tiltrekker oppmerksomhet ved å skyte zombier fra taket burde jo det gå veldig bra, også bruke kjøpesenteret som en base. Helst sperre av garasjen slik at man kan oppgradere kjøretøy og ha flere kjøretøy, samt hente/redde folk siden mennesker er gruppedyr.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt inn et shitlolad med tunfisk på boks. Jeg trenger bare å kjøpe noen bøker med hva som er spiselig i naturen (trenger ikke jakte konstant, samt unngå å trekke til seg andre folk når man skyter). Kanskje noen bøker om hvordan man lager de beste fellene.

Resten har man.

Vel, trenger et lettere telt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Come at me an my 4 shotguns zombies :p hehe :)

Vet ikke helt hva jeg ville gjort :p

Regner med at jeg og min fjellvante familie hadde stukket til fjells med haglene våre pluss sånn pil og bue som han i the walking dead bruker :p

Vi liker alle å være ute å trives ute i naturen :)

mulig vi hadde trekt litt sørover pga kulde her oppe om vinteren.

Endret av Freestyle199
Lenke til kommentar

Sant, de gruppene som kun er ute etter å drepe folk for våpen å proviant blir vel den største utfordringen dessverre.

Men regner med det går bra i og med at vi sniker oss rundt oppe i fjellet å "spionerer" på de der nede å så ser vi der fra.

Blir spennende å se utviklingen på en slik akopalypse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...