egen9 Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Zombier produserer ingen kroppsvarme og vil vel bli ganske umobile når temperaturen synker under 0? Ser for meg man tar en dugnad og hakker sund dypfryste zombier, helst før de snør ned, og blir vanskelige å finne. Hvis det er et gjeldene premiss så stemmer det. På en annen side ville en høyst sansynelig en zombie som var zombie pga drugs, eller en sykdom høyst sansynelig være biologisk i live. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvis zombiene er levende mennesker som er aggressive pga. f.eks. sykdom, ser jeg ikke hvordan de kan overleve lenge om vinteren, med dårlige klær og uten mulighet til å lage ild. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 (endret) Vill sperret meg inne i et kjøpesenter som innholdt matvarerbutikker, sportsbutikker, jernvarebutikker og apotek. Gitterene til kjøpesenteret bør være mer enn gode nok å stoppe Zombier. Endret 19. mars 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vel det avhenger jo av hvilket fjell, men jeg bare ser for meg 3-4 meter snø, og deg inni lavoen hvor det blir mindre og mindre ved, og zombiene begynner å se oppover etter mat Vel, du kan jo alltids bygge en snøhule Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Vill sperret meg inne i et kjøpesenter som innholdt matvarerbutikker, sportsbutikker, jernvarebutikker og apotek. Gitterene til kjøpesenteret bør være mer enn gode nok å stoppe Zombier. Så lenge man ikke tiltrekker oppmerksomhet ved å skyte zombier fra taket burde jo det gå veldig bra, også bruke kjøpesenteret som en base. Helst sperre av garasjen slik at man kan oppgradere kjøretøy og ha flere kjøretøy, samt hente/redde folk siden mennesker er gruppedyr. Endret 20. mars 2013 av Bundy Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Sørge for å ikke redde rednecken som synes det er gøy å sitte på taket med en kasse øl og skyte zombier da There's always one... Endret 20. mars 2013 av MrLee 1 Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Sikte bilen på indre-Troms. Trykke på gassen. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Sørge for å ikke redde rednecken som synes det er gøy å sitte på taket med en kasse øl og skyte zombier da There's always one... Hvorfor vil du ikke ha meg med? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Finn ei øy som er frisk, spreng brua og man er sikra... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg stoler på at alle har begynt å lage en BoB? (bug out bag). Nå trenger vi å planlegge hvor vi skal møtes når apokalypsen kommer. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Trenger hermetikk og tennstempel til AG-en (samt litt ammo) så er jeg klar i alle fall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Jeg har kjøpt inn et shitlolad med tunfisk på boks. Jeg trenger bare å kjøpe noen bøker med hva som er spiselig i naturen (trenger ikke jakte konstant, samt unngå å trekke til seg andre folk når man skyter). Kanskje noen bøker om hvordan man lager de beste fellene. Resten har man. Vel, trenger et lettere telt. Endret 22. mars 2013 av Bundy Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Trenger vel ikke noen shitload med noe som helst? Hvor lang tid tar det før samtlige zombier er fortært av åtseletere/mark/fluer? Noen uker? AtW Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kjekt å ha Tror jeg skal kjøpe meg en slik en; http://www.lifesystems.co.uk/products/first-aid-kits/mountain-leader-pro-first-aid-kit.html Med mindre noen vil anbefale et bedre kit? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg har nok våpen til å overleve en apokalypse (langt over middels jaktfrelst ) men mangler båt. Jeg er livsikker på at en øy på størrelse med Senja, Kvaløya eller Hindøya er perfekt til å overleve leeeenge på. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Come at me an my 4 shotguns zombies hehe Vet ikke helt hva jeg ville gjort Regner med at jeg og min fjellvante familie hadde stukket til fjells med haglene våre pluss sånn pil og bue som han i the walking dead bruker Vi liker alle å være ute å trives ute i naturen mulig vi hadde trekt litt sørover pga kulde her oppe om vinteren. Endret 23. mars 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Jeg tror jeg hadde skaffet meg en rifle i tillegg. Er jo ikke zombiene som er farligst hvis apokalypsen kommer. Endret 22. mars 2013 av Bundy Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Sant, de gruppene som kun er ute etter å drepe folk for våpen å proviant blir vel den største utfordringen dessverre. Men regner med det går bra i og med at vi sniker oss rundt oppe i fjellet å "spionerer" på de der nede å så ser vi der fra. Blir spennende å se utviklingen på en slik akopalypse Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Det er derfor jeg er skeptisk til å gruppere meg med en haug med mennesker, også ukjente. Kan ikke stole på NOEN nå, hvertfall ikke DA. Holde gruppen til maks 2-3 personer. Endret 23. mars 2013 av Henrikenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå