Cuneax Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ja, den lener seg mot veggen.Philips lanserer en unik TV Lenke til kommentar
G Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Så bra! Nå kan man ta inn maks refleksjoner fra lys i taket og dirigere disse til dine øyne. 6 Lenke til kommentar
Km12345 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Håper virkelig den har en slags feste ordning, hvis ikke kan jeg se for meg 3-åringen slenge den i bakken i tusen knas 2 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Utfordring för de som inte har golvet helt i vater. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Så bra! Nå kan man ta inn maks refleksjoner fra lys i taket og dirigere disse til dine øyne. Supert, nå kan man bare vente på en 'ekstra lisens' for omdirigering av lyskilder i taket, da disse normalt sett ikke dekkes av den allerede omfattende TV-lisensen til NRK 3 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) *shwoop* *kliiiirrrr* Endret 15. mars 2013 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Jada jada. I 10-15 år nå har folk drevet på å kjøpt inn digre speil eller store bilder som de har i sine "designleiligheter" som lener seg mot veggen. Det ser ikke fint ut eller coolt. Det ser ut som slurv, som en lat f a e n som ikke har orket jobben men å henge det opp. Og hvorfor skal jeg gjøre noe tilsvarende med en TV? Resultatet blir jo ennå verre for en TV. Da snakker vi flere irriterende reflekser fra lys og spotter i taket? Og den sokkelen i glass? Jeg vil ha MINDRE rammer på TV pokker ikke mer. Ikke bryr jeg meg veldig om hvor tynn en TV er heller. Hørt om nisjer og null kabelrot? Endret 15. mars 2013 av mrs.robinson 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Sånn går det når TV produsentene skal tenke på damene. Hvor skal jeg liksom sette forsterker, dekoder, BD spiller osv? Lag heller TVen så liten de fysisk får til på skjermstørrelsen, og gjør den enklere å montere på vegg. Har selv en toppmodell fra Philips, kjempebra TV, men det medfølgende veggfestet funker ikke i en nyere norsk leilighet hvor det er brukt gips på veggen. 2 Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Sånn går det når TV produsentene skal tenke på damene. Hvor skal jeg liksom sette forsterker, dekoder, BD spiller osv? Lag heller TVen så liten de fysisk får til på skjermstørrelsen, og gjør den enklere å montere på vegg. Har selv en toppmodell fra Philips, kjempebra TV, men det medfølgende veggfestet funker ikke i en nyere norsk leilighet hvor det er brukt gips på veggen. Nå er det vel strengt tatt stendere i alle norske rom med 60 cm mellomrom? Kan du ikke ankre opp i en stender da? Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Sånn går det når TV produsentene skal tenke på damene.Hvor skal jeg liksom sette forsterker, dekoder, BD spiller osv?Lag heller TVen så liten de fysisk får til på skjermstørrelsen, og gjør den enklere å montere på vegg.Har selv en toppmodell fra Philips, kjempebra TV, men det medfølgende veggfestet funker ikke i en nyere norsk leilighet hvor det er brukt gips på veggen. Aldri hørt om gipsanker osv. Du ell? Et par eller 4 vis du er noia. Holde lenge. En tv veier ikke 100 kilo med mindre du skal henge kasse tv på veggen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 så jo fin nok ut den, men ikke noe for meg som vil ha anlegg, høyttalere. osv ved/under tv-en Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Aldri hørt om gipsanker osv. Du ell? Et par eller 4 vis du er noia. Holde lenge. En tv veier ikke 100 kilo med mindre du skal henge kasse tv på veggen. Har dere sett feste anordningen til Philips på enkelte av TVene dere? Litt vanskelig å montere i stender når feste kun tar 2 skruer og de sitter 34cm seg i mellom. Siden ordleggingen deres var litt frekk, så kan jeg nok si at jeg har brukt flere gipsankere enn dere to til sammen i livet. Vet alt om forskjellig type innfestninger og hva som bør brukes hvor da jeg driver med veggmontasje av utstyr daglig i jobben. Jeg klagde på hvordan Philips gjør dette ut av esken. Personlig så bruker jeg ett universalfeste som funker mye bedre enn Philips og andre produsenter sender med sine TVer. Hvordan tror dere det går med en TV slik som min Philips (21:9, 2010 utgaven) hvor foten vris 90 grader for å bli veggfeste. Man får da all vekt helt nederst, hvor det slites mest på veggen. Med følger det 2stk skruer og plugger. Dette er ett type feste Philips har brukt på noen av sine TVer. De er beregnet på land hvor man stort sett bruker betong, mur osv som vegger. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Om du mener jeg var frekk så var det slett ikke intensjonen. Om ikke festene på tv'en passer "ankerfestet" så får du jo lage en overgang av noe slag. Det er ikke noe problem å få en Philips TV fast i veggen. Det er bare å ankre fast i en stender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå