Aetius Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 DAGENS BILDE: Så gårsdagens "dagens bilde" var bare oppvarming for deg? Du hadde dette på lager og ville bare gjøre stigningen lettere å takle for oss? ;-) Dette bildet har noe helt speiselt over seg. Drømmende og uvirkelig, men samtidig uten å gi inntrykk av å være kunstig. Tankene går til Alice in Wonderland og andre nesten surrealistiske fiktive verdener. Nesten alt det visuelle foregår her helt i høyre kant av bildet, men det tipper likevel ikke over. Det åpne og dunkle landskapet, og det at modellen står vendt mot venstre, gjør sitt for å holde balansen i bildet. Ikke helt, men nesten, og det som er igjen av ubalanse gir hele bildet en ekstra spenning. Dette var veldig, veldig bra, og det eneste som trekker bittelitt ned er at motivet er en smule over the top. Men ikke mye. 2 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Tuusen takk dette var veldig hyggelig overraskelse på fredagsformiddagen. Flott tilbakemelding dette på bildet mitt. Ja man må jo stegre seg litt sakte...er jo ny her;) hihih hva mente du men at moteivet er en smule over the top.. bra å få forklaring:) God helg!! MVH Tove Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 fantastisk nydelig bilde og gratulerer igjen m dagens bilde 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 fantastisk nydelig bilde og gratulerer igjen m dagens bilde Hjertelig takk for det:) Og god helg til deg!! mvh Tove Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg mente bare at det KAN gi noen vibber av fjortisplakater, og det er litt risikabelt. Dette er et dritbra bilde så lenge man kan ta det seriøst, men bikker det over kanten slik at man ikke kan det, mister det mye. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 OK takker for forklaringen mvh Tove Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg er enig i at dette er et flott motiv, men noe skuffet over bildebehandlingen som avslører "Klipp og lim"-effekten. Dette synes godt på håret og føttene, samt at lyset ikke faller naturlig, selv med ekstra lyskilde i ytterkant av bildet. Synes gjerne du kunne sagt noe om utbytting av bakgrunn og andre ting slik at dette bidrar til et nettsted for feiling og læring Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Spennende der ute på høyresiden, men venstresiden blir litt for tam, og tar kanskje bort noe av et ellers sterkt uttrykk..! Men interessante ting du holder på med da..., følger med! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 Takk for at dere deler deres tanker om bildet med meg:) Satte stor pris på det!!! mvh Tove Lenke til kommentar
Geir Andersen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Virkelig en flott scene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg