Flightmare Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Skjønner meg ikke på lista jeg... Hvordan kunne Assassin's Creed 3 og Mass effect 3 vinne noe som helst? Begge var ned dumma og middelmådige. Journey er heller ikke et platform spill men et adventure spill(Men er et herlig spill). Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 He he.. ned dumma. Blitt populært å si dette nå. Ellers bryr jeg meg ikke om sånne kåringer. Synest det er dumt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Uenig i noen av disse, men det var morsomt å se Hitman vinne på xbox. Selv synes jeg ikke Absolution er det beste spillet i serien akkurat, men jeg ønsker likeså flere hitmanspill. At folk liker det såpass godt er lovende. Dishonored burde ha vunnet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Er det virkelig så dårlig stelt på strategifronten at xcom ble kåret? Det burde vunnet årets nedtur..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå