fotopoulsen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Kirken i Viðareiði Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 veldig flott utført dette, teknisk helt på topp. liker nok ikke at det er så trangt på venstre side... ser du har fått deg d800... et fantastisk kamera, kansje spessiellt på landskaps bilder.. ( men jeg bruker det også en del på fuglebilder i crop mode) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2013 veldig flott utført dette, teknisk helt på topp. liker nok ikke at det er så trangt på venstre side... ser du har fått deg d800... et fantastisk kamera, kansje spessiellt på landskaps bilder.. ( men jeg bruker det også en del på fuglebilder i crop mode) Tak for kommentar! Ja, komposisjonen var for lite gjenomtenkt, jeg skulle rygget en liten anelse lenger tilbake for å få hele kirken med. dog ville jeg ikke ha for mye med av et uthuset som står der. Rart du skulle nevne det med crop mode. Jeg hadde tenkt å spørre deg om du kropper i kameraet, eller i rawconverteren. Og hva du syns er best, og hvorfor? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Flott lys og fine farger. Et litt annet ståsted, slik at hele kirken kom fram, kunne vært noe, ja. Men skjønner at du ikke vil ha mer av uthuset her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Henger meg på det som er nevnt jeg..flotters:) Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Dette var et nydelig bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg