Gå til innhold

Disse kommer med egen kjøler for flytende nitrogen

Anbefalte innlegg

AMD APU A8 3870k med verdensrekord på minne OC - 3736MHz

http://hothardware.c...ith-GSkill-RAM/

Her er et bilde jeg fant fra 2005. Memory test i Sisoftware Sandra.

Hadde en Athlon64 3500 + OCZ Platinum Edition 1600MHz

post-292564-0-87911100-1363421039_thumb.jpg

Problemet med Sisoftware Sandra var at de etterhvert begynte å

favorisere Intel CPU'er. Holde tilbake ytelse, ikke legge til AMD CPU'er eller holde de tilbake inntil en viss tid eller poste dem når Intel kom med noe som var bedre. De har vel skiftet navn nå; eller gjorde det etter en tid. Det var vel når Bulldozer kom at de også laget en "fake chart" som de publiserte med lavere ytelse. Seriøst firma....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AMD APU A8 3870k med verdensrekord på minne OC - 3736MHz

http://hothardware.c...ith-GSkill-RAM/

Her er et bilde jeg fant fra 2005. Memory test i Sisoftware Sandra.

Hadde en Athlon64 3500 + OCZ Platinum Edition 1600MHz

post-292564-0-87911100-1363421039_thumb.jpg

Problemet med Sisoftware Sandra var at de etterhvert begynte å

favorisere Intel CPU'er. Holde tilbake ytelse, ikke legge til AMD CPU'er eller holde de tilbake inntil en viss tid eller poste dem når Intel kom med noe som var bedre. De har vel skiftet navn nå; eller gjorde det etter en tid. Det var vel når Bulldozer kom at de også laget en "fake chart" som de publiserte med lavere ytelse. Seriøst firma....

Nå har vel ikkje sisoft favorisert Intel, men det er intel som faktisk HAR mere båndbredde enn AMD. Dog sisoft er uduglig uansett til testing, da det blir REN teoretisk ytelse.

Lenke til kommentar
AMD APU A8 3870k med verdensrekord på minne OC - 3736MHzhttp://hothardware.c...ith-GSkill-RAM/Her er et bilde jeg fant fra 2005. Memory test i Sisoftware Sandra.Hadde en Athlon64 3500 + OCZ Platinum Edition 1600MHzpost-292564-0-87911100-1363421039_thumb.jpgProblemet med Sisoftware Sandra var at de etterhvert begynte åfavorisere Intel CPU'er. Holde tilbake ytelse, ikke legge til AMD CPU'er eller holde de tilbake inntil en viss tid eller poste dem når Intel kom med noe som var bedre. De har vel skiftet navn nå; eller gjorde det etter en tid. Det var vel når Bulldozer kom at de også laget en "fake chart" som de publiserte med lavere ytelse. Seriøst firma....
Nå har vel ikkje sisoft favorisert Intel, men det er intel som faktisk HAR mere båndbredde enn AMD. Dog sisoft er uduglig uansett til testing, da det blir REN teoretisk ytelse.

Jo Sisoft har helt klart favorisert Intel. I begynnelsen var det ganske greit, men ETTERHVERT som du sikkert så jeg skrev, var det mye manipulering ute å gikk. Fulgte med Sisoft lenge, og det VET jeg. Sendte inn flere E mail. NO answer! Hvordan det er i dag vet jeg ikke. Men jeg bryr meg ikke, for jeg bruker ikke Sisoft mere!

Lenke til kommentar

F.eks nVidia Titan koster 1000$. Dette blir 7200 inkludert moms med dagens kurs. Altså ca det det selges for i butikkene nå. Spesielle ting som disse brikkene har en tendens til å selges enda dyrere pga de er skjeldene. Altså man kan sikkert legge på minst 10% ekstra, muligens 20%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...