Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Galaxy S4

Anbefalte innlegg

Jeg vet nesten ikke hvorfor jeg gidder å argumentere med deg med alt pisset du har kommet med, men ok:

Jeg vil nesten si at dette ikke er en smaksak, men heller handler om idiotisk produktdesign.

Jeg er ikke imot prinsippet å ha knapper på skjermen(selvom jeg er mer for fysiske knapper av grunner som så pent de andre brukerne her har forklart bra). Hvis du virkelig har noen gode argumenter for at det skal være den avstanden vi ser på mobilen i midten til Open-Source sitt innlegg over her, så vil jeg virkelig høre de, for etter min mening finnes det ikke et jævla godt argument for at det skal være en så forbanna lang avstand fra bånn til menyen. Isåfall er du under kategorien "ikke normalt menneske" vil jeg påstå.

Og man er jo avhengig av å ha de knappene på en mobil som ellers ikke har knapper, så et program som ta fjerner de knappene kan vel ikke være annet enn ubrukelig.

Serke ut som du har noe å komme med. Man kan bruke hele skjermen visst man vill, det kalles pie controls. Paranoidandroid bruker dette. Og det fungerer kjempe, og ser utrolig lekker ut! Da har du forsatt god plass til å holde fingrene menst du ser på filmer, surfer osv. Du har forsatt ikke noe annet enn å forklare meg at jeg er derp? uff. Visst du virkelig ikke har noe, så vær så grei og slutt. Du kommer ingen vei med disse kommentarene som er 100% mot personen bak kommentaren!. Her er det snakk om en mobil ikke personer.

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serke ut som du har noe å komme med. Man kan bruke hele skjermen visst man vill, det kalles pie controls. Paranoidandroid bruker dette. Og det fungerer kjempe, og ser utrolig lekker ut! Da har du forsatt god plass til å holde fingrene menst du ser på filmer, surfer osv. Du har forsatt ikke noe annet enn å forklare meg at jeg er derp? uff. Visst du virkelig ikke har noe, så vær så grei og slutt. Du kommer ingen vei med disse kommentarene som er 100% mot personen bak kommentaren!. Her er det snakk om en mobil ikke personer.

Du svarer forsatt ikke på hva i all verden man skal med avstanden mellom bånn og skjermen. Om man kan laste ned ned noe så fikser hel skjerm så javel, det rettferdiggjør forsatt ikke hvor idiotisk det var å putte den der i utgangspunktet fra produsentene fra telefonen.

Slik jeg ser det, er det du som ikke har noe å komme med her. Du liker vel å ha store unødvendige rammer rundt TVen din også sikkert, så den ser størst mulig ut. Har du så virkelig vanskeligheter for å se hvorfor man ikke skal ha en slik dritt kant nederst på telefonen, eller har du bare en rar måte å holde mobilen på?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du svarer forsatt ikke på hva i all verden man skal med avstanden mellom bånn og skjermen. Om man kan laste ned ned noe så fikser hel skjerm så javel, det rettferdiggjør forsatt ikke hvor idiotisk det var å putte den der i utgangspunktet fra produsentene fra telefonen.

Slik jeg ser det, er det du som ikke har noe å komme med her. Du liker vel å ha store unødvendige rammer rundt TVen din også sikkert, så den ser størst mulig ut. Har du så virkelig vanskeligheter for å se hvorfor man ikke skal ha en slik dritt kant nederst på telefonen, eller har du bare en rar måte å holde mobilen på?

alle telefoner har like stor kant. Du snakker om noen touchknapper som kan tas vekk og bruke hele skjermen uten at det er problemer. Så den som liker det kan gjøre det, menst dem som liker tastene på skjermen bruker det. Har i vertfall noe som heter vætt, og kan se at det finnes forksjellige punkter hvor man kan ha dette uten at det blir noe forferdelig. Fælt te grining på deg da. Du harke taster som kan dø, du fårke støv under led lysa osv. Masse bra med det. Men er en smak sak. Men er absolutt ikke noe å grine over, når man har mulighet te å bruke skjermen uansett.

Lenke til kommentar

Du syter jo nesten mer enn meg. Jeg skjønner ikke at du ikke kan forstå at det er idiotisk etter alt jeg og innlegget til Open-source har forklart hittil. Greit, men vær så snill å hold deg langt unna jobb i design avd. hos Samsung ihvertfall.

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du syter jo nesten mer enn meg. Jeg skjønner ikke at du ikke kan forstå at det er idiotisk etter alt jeg har forklart hittil. Greit, men vær så snill å hold deg langt unna jobb i design avd. hos Samsung ihvertfall.

Lol. Du syntes samsung sine design er bra? Da burde du holde deg langt unna alt av design som finnes. De er 100% like alt det de lager, lager tusenvis av kopier av samme dritten, og lader de i forskjellige formater..

Syter ikke. Det er du som whiner over at det er så bad med den lille kanten der. Er sikkert en grunn til at de ikke har hele tlfns areal enda.. kanskje fordi de ikke har funnet en måte på og gjemme hw uten kanten eller lignende.

Syntes ikke det er idiotiskt. Men er teit å sitte å hørepå at en klager over 1 cm :/ tenk deg heller tilbake på iphone.. 3.5".. eller androids frste.. var ekstremt da. Jeg stopper, her fordi jeg har sakt åssen du kan bruke hele skjermen, og til og med sakt navnet. Er ingenting og si "nei så bad" på her. Ja det er en kant der, men det er ikke katastrofe. Kanskje det blir bedre når Oled kommer i mobilene.

Lenke til kommentar

Lol. Du syntes samsung sine design er bra? Da burde du holde deg langt unna alt av design som finnes. De er 100% like alt det de lager, lager tusenvis av kopier av samme dritten, og lader de i forskjellige formater..

Syter ikke. Det er du som whiner over at det er så bad med den lille kanten der. Er sikkert en grunn til at de ikke har hele tlfns areal enda.. kanskje fordi de ikke har funnet en måte på og gjemme hw uten kanten eller lignende.

Syntes ikke det er idiotiskt. Men er teit å sitte å hørepå at en klager over 1 cm :/ tenk deg heller tilbake på iphone.. 3.5".. eller androids frste.. var ekstremt da. Jeg stopper, her fordi jeg har sakt åssen du kan bruke hele skjermen, og til og med sakt navnet. Er ingenting og si "nei så bad" på her. Ja det er en kant der, men det er ikke katastrofe. Kanskje det blir bedre når Oled kommer i mobilene.

Sinneproblem eller?

Uansett, å si at alle designa til Samsung er 100 % bullshit.. Designa blir forandra, selv om det ikke er mye. Syns du virkelig s1 og s4 er helt like? I så fall trur jeg du bør søke de opp en gang til ;) Forstår heller ikke hvorfor Samsung skal endre designet så mye hver gang, når de allerede er fine slik som de er -.- Noe jeg ikke forstå er hvorfor alle forventer en stor design endring til hver ny mobil... Design finns det ikke evig av, derfor er det viktigste å prøve å ikke kopiere andre (slik som htc, gjorde mot blackberry z10 og s2 mot iphone) Syns Samsung var gode som klarte trekke seg vekk fra Apple med s3, hvorfor vende tilbake igjen?

KoS

Lenke til kommentar

Sinneproblem eller?

Uansett, å si at alle designa til Samsung er 100 % bullshit.. Designa blir forandra, selv om det ikke er mye. Syns du virkelig s1 og s4 er helt like? I så fall trur jeg du bør søke de opp en gang til ;) Forstår heller ikke hvorfor Samsung skal endre designet så mye hver gang, når de allerede er fine slik som de er -.- Noe jeg ikke forstå er hvorfor alle forventer en stor design endring til hver ny mobil... Design finns det ikke evig av, derfor er det viktigste å prøve å ikke kopiere andre (slik som htc, gjorde mot blackberry z10 og s2 mot iphone) Syns Samsung var gode som klarte trekke seg vekk fra Apple med s3, hvorfor vende tilbake igjen?

KoS

S1-S3-SIV erke store forskjeller:P Men ja er forskjeller.. men ta S3.. de tokk vekk glossen, flytta sensorene.. så ser det ikke så veldig forskjellig ut:P S3 mini, og veldig mange andre har kopi av designet de sitt.. men i forskjellige formfaktorer:P Syntes da SII sort var grei jeg. Men s3 skuffa meg veldig... alltid likt sorte og elegante tlfnr.

46 :D, hehehe

å i hule..men forsatt:P syntes ikke det var noe å syte så over.. 1cm erke verdens ende:P

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Nå er forvirringen komplett.

So while the U.S. S 4 has a 1.9GHz quad-core chip, the international version gets a 1.6GHz octa-core chip.

Samsung did not confirm exactly what the U.S. chipset is at yesterday’s launch, but the word on the street is it’s Qualcomm’s Snapdragon 600. The international S 4 chipset, however, is apparently Samsung’s own Exynos 5 chip, which is built on ARM’s big.LITTLE architecture

Har Samsung Norge uttalt seg feil om hvilken prosessor som kommer hit?

Artikkelen i sin helhet:

http://techcrunch.co...xy-s4-chipsets/

Denne artikkelen som er et døgn gammel sier det samme:

http://www.androidau...oid-dna-171096/

utålmodig 6-timers-bump

Endret av gammalerik
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her med valg av ny mobil som jeg håper dere kan hjelpe meg med..jeg kan kjøpe meg en samsung s3 4g til 3780kr som er rimlig for denne typen men må jo si s4 frister men ikke prisen da..s3 er jo utprøvd så den ska jo ikke by på no problemer mens s4 kan jo trøble litt i starten kanske..men hvem ville dere gått for viss man tenker på design,pris og hva man må ha av teknologi..

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her med valg av ny mobil som jeg håper dere kan hjelpe meg med..jeg kan kjøpe meg en samsung s3 4g til 3780kr som er rimlig for denne typen men må jo si s4 frister men ikke prisen da..s3 er jo utprøvd så den ska jo ikke by på no problemer mens s4 kan jo trøble litt i starten kanske..men hvem ville dere gått for viss man tenker på design,pris og hva man må ha av teknologi..

Kjem vel litt an på kva du ser etter i en mobil. Batteritida på den er bra, skjermen er grei, og lyden er fantastisk. Som du seier er den utprøvd, og eg hadde ikkje problem med min.

Av teknologi får du vel så og sei alt av funksjonar på S3 som S4 etter kvart. S3 skal få ei programvareoppdatering som gjer at den får same funksjonane som S4 har ved launch.

Lenke til kommentar

Du spør vrient. Alle tre spørsmålene (design, pris og innhold) er ganske så subjektive. Tror nesten du må svare på dette selv...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...