Delvis Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Heh.. den hadde jeg litt sans for, skulle likt å sett det Link Men det har også økt mye med folk som kommer på døren og skal ha penger, enten de selger eller bare vil ha. Spesielt disse (øst europere?) som kommer med en pappirlapp du skal lese på. Begynner å bli en plage. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Men det går vell litt langt å true med hagle Endret 15. mars 2013 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Ja, snakk om salgsteknikk å ta med seg hagle når man er dørselger! Og jeg lurer på hva kvinnen som møtte dørselgerene med hagle tenkte da hun så den... ======================= Og sett bort i fra den tvetydige tittelen: ...da to menn forsøkte å selge henne fisk. ... folk som går fra dør til dør for å selge fisk..? Endret 15. mars 2013 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Ja, snakk om salgsteknikk å ta med seg hagle når man er dørselger! ? Var jo ikke selgerne som tok med seg hagle da Men ja litt spesielt at de selger fisk på dørene, må være noe spesielt de gjør i innlandet. Endret 15. mars 2013 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Var nå inderlig bra at det ikke var fisk som gikk fra dør til dør og solgte hagler i det minste... 3 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hadde truet med pussy jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå