VargAamo Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Vi har besøkt hovedkvarteret til ESET.Her får de 200 000 datavirus hver dag Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ganske interessant, gler meg til meir kjem! Kunne godt tenkt meg å jobbe der sjølv 1 Lenke til kommentar
NeonNero Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Selv om turen og oppholdet er betalt av ESET, synes jeg det er spennende å se litt fra innsiden hos en antivirus-leverandør. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Morsom artikkel! Brukt Eset Nod32 og senere Eset Smart Security på alle maskiner hjemme, ikke angret ett sekund. Etter min mening så ligger Eset på toppev av kvalitet når det kommer til slik beskyttelse. Eneste jeg ikke liker så godt er Firewall systemet til Smart security. For enten setter man den i automatisk og da styrer den selv etter egen predefinerte rutiner, men ønsker man å åpne noen få porter for DLNA f.eks så må man sette den i Learning mode og vips blir man mast på i hodet og ræva om vil du tillate ditt og datt. Men ellers så er det dønn stabilt, bruker lite ressurser og ikke minst så oppdaterer de AV databasen sin 3-5 ganger daglig. Les her, klikk på oppdateringsnummeret for å se hva som er inkludert i hver oppdatering. http://www.virusradar.com/en/update/info Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Kyberkrim, dagens styggeste ord. Da hørtes engelsk versjonen 100 ganger bedre ut. Enkelte ord burde ikke oversettes. 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Kyberkrim, dagens styggeste ord. Da hørtes engelsk versjonen 100 ganger bedre ut. Enkelte ord burde ikke oversettes. Det er en underlig utalese siden det heter kyber på gresk, hvor dette ordet kommer fra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå