nybb Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hvem elsker vel ikke lister? Sett opp en topp 5, eller topp 10 av dine favorittkarakterer fra forskjellige serier, og hvorfor! Min liste (uvilkårlig rekkefølge): - Wayne Unser, Sons of Anarchy: En herlig karakter som på sitt beste definerer korrupt politikar. Viser klart at han er i mot mye av det SAMCRO driver med, men samtidig føler med dem i tunge tider. En ambisiøs mann, med et godt hjerte, som vaklet seg inn i korrupsjonen for å bli. Sørger for mang en hysterisk dialog ham selv og Clay. - Perry Cox, Scrubs: Selve grunnpillaren i Scrubs for min del. Den sterkeste sitcom-personligheten noensinne. Det er umulig å ikke le av hans vanvittige monologer, og det er umulig å ikke gråte en skvett når han er på sin emosjonelle berg-og-dalbane-tur. - Theodore Bagwell, Prison Break: En hensynsløs, hemningsløs pedofilsk, seriemorder, proppfull av humor og selvironi. Stor vilje, enorm lyst for forbedring, men altfor skadet i hodet. Umulig å ikke sympatisere med, til tross for skitten historie. - Saul Goodman, Breaking Bad: Better call Saul! En fantastisk seriepersonliget! Har virkelig vært den største pådriveren for humoraspektet i Breaking Bad. En krydret blanding av humor, paranoia, erfaring og sarkastiske one-linere gjør Saul til min desidert favoritt i Breaking Bad! - Adam Sackler, Girls: Den mest forskrudde personligheten på TV for tiden, er Adam Sacklers. Hans direkte, skarpe tone er hysterisk både når han mener alvor, og når det er snakk om sex. Hans planer om å bygge flåte og seile vekk. Hans trang til å gå skjorteløs i huset, og å ta seg en runk når det måtte passe ham. Virkelig er karakter som løfter Girls betraktelig. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ble dårlig med begrunnelse her, men ramser opp favorittkarakterene jeg kommer på i farta Ari Gold, Entourage. Awesome fyr/karakter. Er 2-3 år siden jeg så entourage, men mener å huske at serien ikke ble bra før han fikk en større rolle. Barney Stinson. Friskt pust, og eneste grunnen til at jeg fremdeles ser how i met your mother fra tid til annen. Takler bare så vidt sutringa til Ted Liker også Omar Little (The Wire) , Nucky og Jimmy (Boardwalk Empire), Mike (Breaking Bad), Dexter (Dexter) , John Locke (Lost), Eric Cartman (South Park) og Perry Cox. Ragnar Lothbrok i Vikings har også potensiale Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Flere er allerede nevnt her, men vil også si Boyd Crowder (Justified) og Raylan Givens (Justified). To herlige karakterer fra en herlig serie. Ari Gold (Entourage) er bare fantastisk, helt klart beste i den serien. Fra How I Met Your Mother har man også flere fantastiske, spesielt Barney, Ted og ikke minst Marshall. Richard Casle (Castle), Charlie Harper (Two and Half Men) og Omar Little (The Wire) er andre jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Her er fasiten når det kommer til humorkarakterer. Jeg har ikke gått igjennom drama og action enda. 1) George Costanza (Seinfeld). 2) Larry David (Curb your enthusiasm). 3) Frank Hvam (Klovn) 4) Mark (Peep Show) 5) Ricky (Trailer Park Boys). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Umulig å sette opp ei top 5 liste for min del, men et par favoritter: Neal Cafferey (WC), Harvey Specter (Suits), Hank Moody (Californication), Ari Gold (Entrorage), Tyrion (GoT), Arya (GoT), Roger Sterling (Mad Men), Abed (Community), Jay (The Inbetweeners), Damon (VD), Thad (BMS) - så er jo også flere nevnt av andre her. Lenke til kommentar
bodkar Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ronald fucking Swanson (parks and rec) 2 Lenke til kommentar
xelp Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ser noen nevner George Costanza i Seinfeld, og får ikke blitt mer enig! Mislykket løgnhals uten noen form for moral, gotta love it. 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Kommer bare på 4 i farta (orker ikke begrunnelse ) 1. Al Swearengen (Deadwood) 2. Shane Vendrell (The Shield) 3. David Brent (The Office UK) 4. Ari Gold (Entourage) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 1 Tony Blundetto ,Sopranos: Karismatisk, håpløs adhd type som fucker opp alt han tar i så til de grader, uansett hvor hardt han prøver. 2 Jeremy Usborne, Peep Show 3 NEWMAN, seinfeld 4 Barney, How i Met Your Mother 5 Jesse Pinkman, breaking bad Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Ingen Bare en nevnt Al Swearengen, skuff. Skal få lagd en liste snart. Dette er noe som jeg for min del må tenke meg en del om. Endret 21. mars 2013 av Maury Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 1. Gustavo Fring - Breaking Bad 2. Charlie Harper - Two And A Half Men 3. Sheldon Cooper - The Big Bang Theory 4. Walter White - Breaking Bad 5. Barney Stinson - How I Met Your Mother 1 Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Kan nok skiftes av og til, men nå sier jeg: Randy Disher - Monk Mulder - X-files Morgan Grimes - Chuck Adrian Monk - Monk Hercule Poirot - Poirot Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) George Costanza. Seinfeld Kan kjenne meg igjen og lider ofte med George. Samtidig har han høy pute-tv faktor. Cosmo Kramer, Seinfeld Uortodoks til de grader. Charlie Runkle, Californication Alt går i vasken for Runkle. Like morsomt hver gang. Hank Schrader, Breaking Bad En sikkelig folkelig kar. Badger/Skinny Pete, Breaking Bad De burde laget en spin-off med samtaler mellom disse to. Mye gull. Endret 29. mars 2013 av RastaXP Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 *Russel "Stringer" Bell *Omar Little *Lester Freemon *Bubbles *Shiiiiiiit (Clay Davies) Fineste påskekrimmen <3 Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jack O'Neill - Stargate SG-1 Dexter - Dexter Dvergen fra Game of Thrones Dean Winchester - Supernatural Doctor Who - Doctor Who Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Du burde klare å komme opp med navnet til "dvergen" på Game of Thrones. Den mest sentrale karakteren i serien, og det navnet som nesten mest brukes i serien. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ikke i noen rekkefølge, det vil bli for vanskelig. Men her er mine fem. Jack O'Neill Dr. Rodney McKay Dr. Gregory House Castiel Horatio Caine Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Du burde klare å komme opp med navnet til "dvergen" på Game of Thrones. Den mest sentrale karakteren i serien, og det navnet som nesten mest brukes i serien. Pfft, man trenger da sannelig ikke å vite navnet på sin favorittkarakter fra en TV-serie vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå