Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min SGS4 i dag.

Roota den allerede før jeg hadde satt sim-kortet i. Litt skuffa over å ikke ha funnet custom recovery, for å få installert custom rom enda.

 

Har den svarte modellen fra Spacworld. Kjøpte den uten abo. Men på eska står det at dette er en telenor-model som også er låst til telenor. Men mitt chess sim-kort funker utmerket. Det var 3-4 telenor-apper forhåndsinstallert. Disse avinstallerte jeg med titanium backup etter at jeg hadde roota

 

Telefonen virker bra, men hoppet fra Galaxy S3 er ikke så stort. Disse "spesial"-funksjonene fungerer ikke optimalt.

 

Ser at "smartstay"-ikonet vises hele tiden i statusbaren. Skal det være sånn? Trodde bare den skulle vises avogtil mens telefonen leter etter øynene dine?

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Er det noen som har fått til å legge offline spillelister i Spotify på SD-kortet på denne telefonen?

Når du instalerer appen så går den automatisk etter det minnet som er størst, som er sansynligvis ditt SD kort, da vil sangene havne der. Fikk det til på min gs3, den nye updaten for par uker siden gjorde det mulig.

Jeg har ikke prøvd på gs4 enda, men skal nok gå bra ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvilke fordeler gir degt megå roote telefonen, annet enn å kunne bruke apps som trenger root?

Nå som jeg har hatt telefonen i noen dager og eventuelt rooter den, må jeg legge inn alt på nytt? (apps osv)

Ser alt likt ut etter at jeg har roota, bare med mulighet til å gjøre mer med den?

Lenke til kommentar

Noen som vet om en Laucher hvor man kan flytte ikoner og opprette mapper i "app drawer"

 

GoLauncher kan, men den er treg.

Nova som jeg bruker nå kan opprette mapper, men kan ikke flytte ikoner hvor man vil, itilegg er det meget tungvint å legge apper i mapper..

 

Noen Launcher som er bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...