Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, send og send til du kan heve kjøpet. Vurderer samme greia.

hvem kontakter jeg, kjøpt via telenor.

men til noe annet, med sgs4, på nrk.no ,så får jeg ikke hørt på opptak... det funker på fruen sin sgs3 men ikke med min s4,ei heller med min galaxy tab nettbrett.

Lenke til kommentar

farsken, jeg som var en nokia mann.

he hehe.... jeg var en skikkelig Nokia fan før jeg også, men fikk til slutt nokja og har siden lurt på hvordan i alle dager jeg kunne klare meg uten android :D

Fy flate så lei jeg var av symbian altså... Nei spør du meg har Nokia ikke noe å gjøre på smart telefon markedet...

La dem holde seg til symbian telefonene sine som gjør jobben de er satt til, nemlig å ringe med og that's it...

Lenke til kommentar

he hehe.... jeg var en skikkelig Nokia fan før jeg også, men fikk til slutt nokja og har siden lurt på hvordan i alle dager jeg kunne klare meg uten android :D

Fy flate så lei jeg var av symbian altså... Nei spør du meg har Nokia ikke noe å gjøre på smart telefon markedet...

La dem holde seg til symbian telefonene sine som gjør jobben de er satt til, nemlig å ringe med og that's it...

Nokia/Symbian hadde en veldig fin ting.. alarmen, man kan se sette alarm/vekkerklokke så skru av hele saken så vil forsatt alarmen gå av. :)

Endret av -PoWa-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Oppdaget problem med den og S4 når ruteren står på 802.11B/G/N modus.. Når telefonen kobler seg til får den nett i ca 1 minutt før alt klikker og slutter å fungere på telefonen. Ganske teit.

Setter jeg den til 802.11G fast, fungerer det fint.

Er vel noe ruteren ikke liker med brikkesettet til telefonen eller motsatt.

Hvor endrer jeg dette? På ruteren eller telefonen?

Lenke til kommentar

jo litt enig der. siden smarttelefonene kom, så har nokia slitt. hadde de gått for meego og tlf kunne kjørt android apps, så kansje de hadde hold følge, eller ren android. men nei, finlenderne er sta :p
Lenke til kommentar

Har du også samme problem? Steike så mange da.. Bra min bannskap og fordervelse når jeg satt å feilsøkte, kommer til nytte :)

anny70: Har du også en D-link ruter D-655/855?

Ja, har en D-link 855. Er det den som skaper problemet?

Ja, jeg har D-link 855. Er det den som skaper problemet?

Lenke til kommentar

Ja, har en D-link 855. Er det den som skaper problemet?

Ja, jeg har D-link 855. Er det den som skaper problemet?

Da gjør du som jeg skrev litt lengre opp på denne siden:

Har du ruteren jeg snakker om? Hvis ikke kan det være andre problem.

Du logger uansett inn på ruteren > Setup > Wireless Setting i margen > Manual Wireless Network Setup > 802.11 Mode: 802.11G Only

Hvis noe er uklart, bare spør!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...