Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Flotte greier.. ehhehe....

 

Jøss.. ikke roote den sier du.. vel..vel.. Det er det første jeg skal gjøre når jeg tar den ut av esken...

 

Hater reklame, og må ha Titanium Backup til å funke... og vil ha en åpen telefon..

 

Ingen mulighet for Root = ingen telefon jeg vil ha..

Var det første jeg gjorde :dremel:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg kobler min nye S4 (fått idag) på nettet, så får jeg 1500+ ms på alle datamaskinene mine. Har lukket alle programmer. Noen som vet hva dette kan være? :)

 

Som dere ser er fet ikke såvstabilt. Fet er 100% perfekt hver gang jrh skrur av wifi på mobilen

Har du ruteren D-Link DIR-655?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har du ruteren D-Link DIR-655?

Jeg har, why? :S

Når du sier det, så falt nettet ut et par ganger igår...

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

 

 

Synes de nye abonnementene til Netcom er dårlige. 300 kroner for det billigste abonnementet som har brukbar MB pakke. Da tar jeg heller for Djuice nonstop M med 1GB inkludert til 100 kroner mindre i måneden

 

Kommer jo helt Ann på bruken.

 

Jeg ringer mye. Og derfor er dette helt klart billigst for meg

Lenke til kommentar

Jeg har, why? :S

Når du sier det, så falt nettet ut et par ganger igår...

Oppdaget problem med den og S4 når ruteren står på 802.11B/G/N modus.. Når telefonen kobler seg til får den nett i ca 1 minutt før alt klikker og slutter å fungere på telefonen. Ganske teit.

 

Setter jeg den til 802.11G fast, fungerer det fint.

 

Er vel noe ruteren ikke liker med brikkesettet til telefonen eller motsatt.

Lenke til kommentar

Hm de har denne på siba. Stenger 2000.

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha den eller ikke.

 

Burde kanskje Vente til bindingstida er over på iPhone 5.

 

Noen som er saklig argumenter for at jeg burde bytte ut iphone for denne. Jeg spiller sjelden på tlf. Men jeg er glad i NAS tilkobling fra tlf og ja halvveis nerdete greier

Lenke til kommentar

Ah ja det der. Trodde det var dukket opp et virkelig problem. Det der er ikke merkbart for min del. Selv om jeg vet om det.

 

Men klart, kjedelig med slikt selv om det ikke merkes, og mange merker det sikkert bedre enn andre.

 

Dersom det er en hw feil får Samsung erstatte skjermen min, enkelt og greit. Ser ikke på det som en stor greie egentlig.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg så Brian Klug som anmelder telefoner for Anandtech påsto (på Twitter -@nerdtalker) at dette var noe som var helt vanlig på amoled. Sånn sett kan det være at den nye pikselmatrisen gjør det mer synlig enn på f.eks. S3. Husker imidlertid ikke om han sa noe om hvorfor, det kunne vært interessant. (Jeg orker ikke prøve å søke opp gamle innlegg på Twitter)

Lenke til kommentar

Det som gjør problemet synlig er etter min mening oppdateringsfrekvensen på skjermen. Den klarer ikke å skru på pikslene igjen fort nok når de er helt avskrudd. Det kan og være en innstlling når det kommer til kontrast. Dette problemet eksisterte også på S3, men der var det mindre merkbart da pikslene aldri skrudde seg helt av, selv ikke på en helt sort skjerm. På S4 derimot skrur de seg helt av på sorte områder. Dette er en svakhet ved amoled-skjermer, men verdt det for min del.

 

Det kan ganske greit fikses med en update dersom Samsung endrer på at pikslene skrur seg helt av når de skal vise sortfarge, da vil man ende opp med noe av det samme som S3, som fremdeles har noe av de dypeste sortnivåene på telefonemarkdet.

 

I mellomtider bruker jeg bare screen-filter i play store. Funker som fjell. :) endrer ikke utseende på skjermen, men hindrer denne "smearing"-effekten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg digger batteriet.

 

I forhold til min erfaring med 920 de siste tre/fire ukene sitter jeg etter dagens arbeidsdag med over 50% batteri nå på bussen.

Med 920 hadde jeg hatt rundt 15% og da med mindre bruk og mindre aktive toggles påslått.

 

Samt at Spotify er absurd mye bedre på android enn wp

 

Koser meg glugg ihjel.

Lenke til kommentar

Må si jeg digger batteriet.

 

I forhold til min erfaring med 920 de siste tre/fire ukene sitter jeg etter dagens arbeidsdag med over 50% batteri nå på bussen.

Med 920 hadde jeg hatt rundt 15% og da med mindre bruk og mindre aktive toggles påslått.

 

Samt at Spotify er absurd mye bedre på android enn wp

 

Koser meg glugg ihjel.

kunne ikke vært mere enig.. batteriet sgs4 vs 920 kan nesten ikke sammenlignes, ei heller vekten av telefonen. nå først merker jeg hvor tung 920 er.. bruker 920 på jobb nå, til casen min til sgs4 kommer, og idag har 920 skrudd seg av og på iallefall ti ganger,også når jeg får en sms, og når tlf skrur seg på igjen, er smsen borte... hva tror du slai.: bare å sende nokiaen inn??

 

appene til android vs wp8 kan heller ikke sammenlignes nei, alt er liksom mer igjennomført på android..

farsken, jeg som var en nokia mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...