Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

How To Root The Samsung Galaxy S4

 

Noen som har roota sin S4?

 

Nå er jeg hjemme og har sett litt nøye etter....

 

Virker helt ok den metoden...

 

Beklager om jeg skremte deg, men jeg har alle piggene vendt utover for alt som ikke kommer fra XDA..

 

Virker egentlig på samme måte som med Odin også.. så det er begge tomlene vendt opp her ja :D

 

Med Odin kan du derimot unroote den etterpå (om du skal levere den inn på rep kan det være smart).

Lenke til kommentar

Nå er jeg hjemme og har sett litt nøye etter....

 

Virker helt ok den metoden...

 

Beklager om jeg skremte deg, men jeg har alle piggene vendt utover for alt som ikke kommer fra XDA..

 

Virker egentlig på samme måte som med Odin også.. så det er begge tomlene vendt opp her ja :D

 

Med Odin kan du derimot unroote den etterpå (om du skal levere den inn på rep kan det være smart).

 

Hehe, neida, du skremte meg ikke :) men tror jeg skal vente litt med å roote den allikevel.

 

 

TIl en annen ting. Noen andre som har problemer med å installere Samsung App? Jeg får lasta det ned, men den vil ikke installeres

Lenke til kommentar

Hehe, neida, du skremte meg ikke :) men tror jeg skal vente litt med å roote den allikevel.

 

Flotte greier.. ehhehe....

 

Jøss.. ikke roote den sier du.. vel..vel.. Det er det første jeg skal gjøre når jeg tar den ut av esken...

 

Hater reklame, og må ha Titanium Backup til å funke... og vil ha en åpen telefon..

 

Ingen mulighet for Root = ingen telefon jeg vil ha..

Lenke til kommentar

Er flere som har fått telenorversjonen, noen ganger er det ingenting spesielt med den, noen ganger er det noen telenor-apper installert på den, men de skal ikke være låst til telenor.

Kan det ikke være så enkelt at det som "trigger"disse Telenor-appene at når en setter inn et sim-kort fra Telenor/Djuice så dukker de frem?

Andre sim-kort som ikke er telenor-basert utløser ikke "triggeren" og dermed ingen apper.

Bare en teori, som går i vasken hvis 2 stk. med Telenor-versjonen og Telenor/Djuice får ulikt resultat. Dvs. En får appene, den andre ikke.

Lenke til kommentar

Hvilken app bruker du til å fjerne reklame, αкαѕнα?

 

Jeg har alltid likt en App som heter AdFree, men den er ikke tilgjengelig via google.play og her er den filen som er v0.8.48 og siste versjon.

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/30742880/AdFree_v0_8_48.apk

 

Den fjerner reklame i 99% av alle apps og de fleste på nettsider (i alle fall de plagsomme).

 

Mye reklame tar jo ofte opp plassen og gjør vinduet mindre, men denne her fjerner reklamen som om den aldri var der ....

 

AdAway er sikkert greit det også og du kan jo teste og se hvem av dem du liker....

 

Noter deg dog at jeg aldri har testen denne i S4 enda....

Lenke til kommentar

Noen som har fått Spigen coveret sitt her? :hm:

elektronisk shipping info mottatt 27.04.2013 og 02.05.2013 står det depart sort facility LOS ANGELES så nå er det nok ikke lenge til det er her. imårn eller mandag håper jeg.
Lenke til kommentar

Flotte greier.. ehhehe....

 

Jøss.. ikke roote den sier du.. vel..vel.. Det er det første jeg skal gjøre når jeg tar den ut av esken...

 

Hater reklame, og må ha Titanium Backup til å funke... og vil ha en åpen telefon..

 

Ingen mulighet for Root = ingen telefon jeg vil ha..

 

Jeg har lyst til å roote min S4, men nøler siden jeg ikke har gjort det før og er redd for at jeg føkker opp telefonen :/

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å roote min S4, men nøler siden jeg ikke har gjort det før og er redd for at jeg føkker opp telefonen :/

 

Så lenge man følger oppskriften så skal det gå bra det...

 

Nå skal det dog sies at jeg personlig foretrekker Odin metoden da... Og det verste som kan skje er jo at man til eksempel har en liten krabat på 1 år som drar ut USB ledningen når du kjører prosessen..

 

Da tror jeg du så og si garantert har en føcked telefon ^^

 

Men jeg har ikke egentlig hørt om noen som har klart å ødelegge telefonen om de gjøre det etter oppskriften...

Lenke til kommentar

Så lenge man følger oppskriften så skal det gå bra det...

 

Nå skal det dog sies at jeg personlig foretrekker Odin metoden da... Og det verste som kan skje er jo at man til eksempel har en liten krabat på 1 år som drar ut USB ledningen når du kjører prosessen..

 

Da tror jeg du så og si garantert har en føcked telefon ^^

 

Men jeg har ikke egentlig hørt om noen som har klart å ødelegge telefonen om de gjøre det etter oppskriften...

trodde engang jeg hadde bricka min s2,

laaangt tilbake i tid, men etter mye leting, fant jeg en oppskrift og fikk "vekket" opp telefonen igjen, og 2.try gikk det bare godt.

Endret av n900
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hver gang jeg kobler min nye S4 (fått idag) på nettet, så får jeg 1500+ ms på alle datamaskinene mine. Har lukket alle programmer. Noen som vet hva dette kan være? :)

 

Som dere ser er fet ikke såvstabilt. Fet er 100% perfekt hver gang jrh skrur av wifi på mobilen

post-95268-0-10768200-1367539187_thumb.png

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

 

 

Så lenge man følger oppskriften så skal det gå bra det...

 

Nå skal det dog sies at jeg personlig foretrekker Odin metoden da... Og det verste som kan skje er jo at man til eksempel har en liten krabat på 1 år som drar ut USB ledningen når du kjører prosessen..

 

Da tror jeg du så og si garantert har en føcked telefon ^^

 

Men jeg har ikke egentlig hørt om noen som har klart å ødelegge telefonen om de gjøre det etter oppskriften...

Min S3 fungerer fremdeles etter en kræsj av Odin programmet under flashing, tror jeg var heldig :)
Lenke til kommentar

Kan det ikke være så enkelt at det som "trigger"disse Telenor-appene at når en setter inn et sim-kort fra Telenor/Djuice så dukker de frem?

Andre sim-kort som ikke er telenor-basert utløser ikke "triggeren" og dermed ingen apper.

Bare en teori, som går i vasken hvis 2 stk. med Telenor-versjonen og Telenor/Djuice får ulikt resultat. Dvs. En får appene, den andre ikke.

 

Jeg satte i simkort fra Netcom og det fungerte uten problemer. Men appene fra telenor er det verre med, de har jeg :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...