Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Rooting ble gjort en liten time etter innkjøp :) Men hvordan er det å oppdatere telefonen etter at den er rootet. Får beskjed om at telefonen er modifisert når jeg prøver å sjekke etter oppdatering.

 

Har ikke hatt problem med å oppdatere min Nexus 7 selv om den er rootet.

 

Kjøpte forresten en ulåst Telenor versjon på Spaceworld men den var full i Telenor apper. Så måtte roote får å få dem vekk.

 

Rart, kjøpte også min fra der uten lås men fikk ikke noe Telenor apper med på "kjøpet". :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøte også min s4 på Spaceworld, med påfølgende Telenor Bloatware..

Kommer til å roote den, fjeren uønsked apps, før jeg un-rooter den igjen.

 

Spørsmål: Hvis man en gang i fremtiden kjører en "Reset to factory settings" (eller hva det nå heter..), vil Telenor appene være tilbake?

 

Takker for svar :)

Endret av the_c
Lenke til kommentar

jeg formoder det er Withings Health Mate og Libra - Weight Manager du sikter til??

 

Withings Health Mate som jeg lenket til over ble oppdatert 29. april 2013 og er vel da ikke "gammel" lenger :)

 

Nå ser disse to appene tilsynelatende like ut... Hvorfor må jeg egentlig ha begge ?

 

Kommuniserer begge med vekta liksom?

 

Beklager at jeg maser litt her ^^

 

Den "gamle" jeg refererer til het bare Withings, Withings Health Mate er den nye.

 

Tror ikke du trenger Withings Health Mate, Withings vekten synker først til Skyen, appen henter deretter verdiene derfra. Libra henter også verdiene fra skyen, så de skal opperere uavhengig.

Uten å vite det vil jeg tro det fleste apper som kobler seg mot Withings henter dataene fra sky-tjenesten.Jeg har fortsatt den gamle withings-appen på telefon, så en liten mulighet for at den ligger i bakgrunnen og henter verdier enda.

Lenke til kommentar

Hm

 

Ser Netcom har kommet mye nye abbo.

 

Fri tlf og sms. Billige priser og de har sort på lager. Eneste problemet er at jeg har abbo på tele 2 og låst til september

 

Endelig sitter jeg her med denne mobilen, kjennes veldig godt ut det ja. Jeg avbestilte den jeg hadde forhåndsbestilt på cdon og betalte gladelig 200kr ekstra for å få den i går. Kjøpte i fysisk butikk, Siba på Kvadrat.

 

Veldig bra førsteinntrykk, den flotteste Samsung mobilen synes nå jeg. Den har fått bedre kvalitetsfølelse nå. Skjermen er sylskarp og alt flyter godt.

 

Løp og kjøp sier bare jeg.

Hadde de mange på kvadrat? Og i svart

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Hm

 

Ser Netcom har kommet mye nye abbo.

 

Fri tlf og sms. Billige priser og de har sort på lager.

 

Synes de nye abonnementene til Netcom er dårlige. 300 kroner for det billigste abonnementet som har brukbar MB pakke. Da tar jeg heller for Djuice nonstop M med 1GB inkludert til 100 kroner mindre i måneden

Lenke til kommentar

 

 

fikk 12514 eg.

 

Pfft.... fikk 3917 med min gamle S2...

 

Det synes jeg for såvidt var imponerende i seg selv :p

 

Ganske sprøtt å tenke på at S4 scorer over 3 ganger så mye, men at jeg likefullt kan spille de samme spillene på min mobil...

 

Er nok en stund til jeg får utnyttet S4 fullt ut ja :D

Lenke til kommentar

Fikk min sorte S4 fra spaceworld idag. Bestilte på lørdag. Min er full av telenor møkka apps!

 

MEN jeg sliter med noe her. Hadde S3 fra før, og nå har jeg satt opp S4en med samsung og google konto. Men den kjører ikke backup av appene og innstillingene jeg hadde på S3en gjennom google kontoen. Noen som har fått det til å fungere? Husker da jeg gikk fra S2 til S3 gikk dette smertefritt. Har også prøvd å ta det gjennom KIES, men der står det at kies ikke kan gjenopprette systeminnstillinger, apps osv. fra S3 til S4. Bilder, kontakter, samtalelogg å sånn går fint.

Endret av Stiffone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...