Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!

433 stemmer

1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

• Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva fungerer best for å få overført musikken fra iTunes på Mac'n over til telefonen, gjerne over wifi?

Ellers noen andre som har lagt inn annen launcher og gjerne vil dele noen bilder for inspirasjon?

Jeg bruker Winamp, fungerer flott for å få sangene over via wifi. Bare kopier sangene inn i Winamp-biblioteket på datamaskinen og ta det derfra.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198215 og http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=476483

Her finner du mye inspirasjon :)

Lenke til kommentar

Hva fungerer best for å få overført musikken fra iTunes på Mac'n over til telefonen, gjerne over wifi?

Ellers noen andre som har lagt inn annen launcher og gjerne vil dele noen bilder for inspirasjon?

jeg bruker google play musikk;). aktiverte den med engelsk vpn og lastet ned kappen til min mac. den laster alle sangene mine til google (maks 20.000) og så kan jeg streame sangene til telefonen eller laste ned og gjøre offline. likt som spotify bare med dine sanger:). hver sang eller endring jeg gjør i i tunes vil endre seg hos google. brukte tunellbar eller no til aktivering. trenger kun utlansk vpn for å aktivere

Lenke til kommentar

Ikke for å skremme dere ny S4-eiere, men ser dere det samme som disse? Har litt problemer med å se hva de egentlig ser.

Screen smearing? Hardware- eller software-feil?

http://forum.xda-dev...d.php?t=2252445

https://www.dropbox....0430_084929.mp4

Skremmende greier :(

Ser ut til at alle S4 telefoner, både octa og snapdragon liter av problemet som da ser ut til å skyldes at pixlene er helt skrudd av på sorte bakgrunner og ikke klarer å reagere raskt nok.

Resultatet er et lilla skjær, og en slags spøkelsesskrift eller utydelig skrift når man scroller eller bilder endrer seg...

Dette skjer spesielt på sider, menyer, apps som har svart bakgrunn og hvit skrift og er nok mest sannsynlig en glitch i skjerm kontrolloren.

Pixlene skrur seg rett og slett ikke raskt nok av og på og man ender opp med fargefeil og banding / utjevnning...

Litt pussig at Samsung valgte et lyst theme under presentasjonen og jeg mistenker at de har forsøkt å skjule dette... Naivt av dem å tro at folk ikke skulle oppdage det...

Greit nok at mange sikkert driter i det, men likevel.. Det skal ikke være sånn...

Jeg tipper at dette vil kunne fixes i en ROM eller senere oppdatering fra Samsung, men det vil jo tiden vise...

Det er meldt til Samsung:

This is all new to me as of this morning....Kind of a bummer...

*edit: For what it's worth...at the very least, I let a chat rep know and he said he'll forward the issue to the appropriate department. Of course my concerns may have just been forwarded to his trash bin....who knows if these "chat reps" actually communicate with other departments etc.

Here is my little chat with support:

Stewart: Hi, thank you for contacting Samsung Technical Support. How may I help you today?

Visitor: Hello Stewart,

Stewart: Hello! how may I assist you today?

Visitor: Curious if Samsung will address the screen smearing issue with the new SGS4, that almost every user is reporting on XDA?

Stewart: Are you referring to Samsrt screen feature in the device?

Visitor: No. It's just now really starting to catch on... here is a link to the XDA thread. The settings menu really smears, as if it's at about 5fps...very noticable and a lot of people are complaining. http://forum.xda-dev...d.php?t=2252445

Stewart: I apologize for the inconvenience.

Stewart: I understand your concern.

Visitor: Is there a way for you to relay this info on to the appropriate people? Makes me want to wait until new batches come out to buy the SGS4.

Stewart: I will forward your concern to the appropriate department.

Visitor: Awesome...thanks Stewart!

Stewart: You're welcome. Is there anything else I can assist you with?

Visitor: That's it...I'll wait to see if Sammy fixes it :)

Visitor: Cheers

Nå skal det dog sies at dette fenomenet også eksisterte på S3, men der var det veldig vanskelig å oppdage og langt i fra like synlig...

Lenke til kommentar

Appen du skal laste ned er "Withings health mate", det ligger en gammel i market også. For å få best utbytte av Withings så laster du også ned Libra-appen og kobler den med Withings. "Error 250" betyr at du må inn i Libra settings og logge ut/inn fra withings, bare slik at du har den dele på minnet når du får vekten.

jeg formoder det er Withings Health Mate og Libra - Weight Manager du sikter til??

Withings Health Mate som jeg lenket til over ble oppdatert 29. april 2013 og er vel da ikke "gammel" lenger :)

Nå ser disse to appene tilsynelatende like ut... Hvorfor må jeg egentlig ha begge ?

Kommuniserer begge med vekta liksom?

Beklager at jeg maser litt her ^^

Lenke til kommentar

jeg bruker google play musikk;). aktiverte den med engelsk vpn og lastet ned kappen til min mac. den laster alle sangene mine til google (maks 20.000) og så kan jeg streame sangene til telefonen eller laste ned og gjøre offline. likt som spotify bare med dine sanger:). hver sang eller endring jeg gjør i i tunes vil endre seg hos google. brukte tunellbar eller no til aktivering. trenger kun utlansk vpn for å aktivere

Vet noen om det noen gang kommer til Norge?

Lenke til kommentar

Skremmende greier :(

Ser ut til at alle S4 telefoner, både octa og snapdragon liter av problemet som da ser ut til å skyldes at pixlene er helt skrudd av på sorte bakgrunner og ikke klarer å reagere raskt nok.

Resultatet er et lilla skjær, og en slags spøkelsesskrift eller utydelig skrift når man scroller eller bilder endrer seg...

Dette skjer spesielt på sider, menyer, apps som har svart bakgrunn og hvit skrift og er nok mest sannsynlig en glitch i skjerm kontrolloren.

Pixlene skrur seg rett og slett ikke raskt nok av og på og man ender opp med fargefeil og banding / utjevnning...

Litt pussig at Samsung valgte et lyst theme under presentasjonen og jeg mistenker at de har forsøkt å skjule dette... Naivt av dem å tro at folk ikke skulle oppdage det...

Greit nok at mange sikkert driter i det, men likevel.. Det skal ikke være sånn...

Jeg tipper at dette vil kunne fixes i en ROM eller senere oppdatering fra Samsung, men det vil jo tiden vise...

Det er meldt til Samsung:

Nå skal det dog sies at dette fenomenet også eksisterte på S3, men der var det veldig vanskelig å oppdage og langt i fra like synlig...

hehe, jeg har ikke lagt merke til det, før nå når jeg sjekket.
Lenke til kommentar

håper jeg får coveret til telefonen mon snart. bøyde meg på jobb idag, og hadde glemt å lukke lomma, telefonen seilte så fint ut av lomma å i rett i grusen, ble ikke noen skader, men kjenner jeg vil ha beskyttelse på den heretter.

blir litt utsatt på jobb(i lomma på en snekker.)

Lenke til kommentar

Hvordan er førsteinntrykket folkens? Er den verdt pengene? Og hvordan er alle de nye software-funksjonene? Er de virkelig nyttige eller er de bare gimmick?

spørs hva man sammenligner med, jeg har har hatt nokia helt siden galaxy s2, og fra s2, er det himla forskjell. ettersom slik jeg husker s2.

overgang fra nokia(meego,windows) til android var litt uvant, men liker det fåreløpig.

synes ikke det er så mye forskjell fra fruen sin s3,men nå har ikke jeg brukt s3 da. bare fiklet med den litt.

synes telefonen virker knall jeg. håper jeg synes det samme etter en mnd, når jeg har testet ut alt.

har faktisk bare prøvd "pause" video funksjonen, når man ser bort, og det funket flott det.

telefonen er veldig lett, men kjennes ikke "billig" ut for det. har en fantastisk skjerm, og er godt fornøyd med batteritiden sålangt.

Endret av n900
Lenke til kommentar

Feil. Betaler 249 i måneden med eller uten subsidiert telefon. Har demo abo gjennom telenor (det samme som Komplett L). Koster 249 uansett om du har subsidiert telefon eller ikke.

Dette er dog en feil mange gjør, de ser på totalprisen på en telefon INKULDERT abonnementet de har eller skal ha. Det de må huske er at hos f.eks. Telenor er at 200,- av månedsprisen deres når de kjøper en telefon med abonnement er nedbetaling av telefonen, den resterende summen (f.eks. 399 med komplett l) er for abonnementet alene.

Nå skjønte jeg ikke! Mener du at du betaler 249 * 12 som er 2988 pluss 1083 som er totalt 4071?

Endret av Gondal
Lenke til kommentar

Hvordan er førsteinntrykket folkens? Er den verdt pengene? Og hvordan er alle de nye software-funksjonene? Er de virkelig nyttige eller er de bare gimmick?

Har lest testen til Din Side. Fjerner man synsingen er S4 den beste telefonen på markedet i dag. Den er raskere enn HTC One som tidligere var den raskeste telefonen.

Batteriet er også bedre enn HTC.

Det blir nok en S4 på meg. Gleder meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...